טיול בחיק הטבע? קבלו את הארוחה המושלמת

אוהבים מדי פעם לצאת לטיול במקומות אהובים, בנגב, ברמת הגולן, בהרי סדום, בכרמל או בכל מקום אחר? זה נהדר, הרי טיול בחיק הטבע הוא ההזדמנות שלנו להירגע, לנוח מ"מירוץ העכברים", להיטען באנרגיה חיובית. והפעם, אנו רוצים להציג את הארוחה המושלמת, לטיול נהדר בטבע. הכל בלי להתאמץ, בלי לוותר על הנוחות ותוך שמירה על תזונה בריאה וכמובן טעימה.

הארוחה שמגיעה מוכנה בקופסא

רבים נוהגים בזמן טיול לנשנש חטיפים כאלה ואחרים, אבל זה לא אומר שצריך לוותר בגלל זה על אוכל בריא או מזונות עשירים בB12, כשיוצאים לטייל. מצד שני, אנחנו לא בהכרח רוצים להתחיל לבשל באמצע הדרך או לפתוח שולחן שמצריך הרבה הכנה מראש. אז הפתרון שמציעה חברת סטארקיסט הידועה הוא לצאת לדרך עם ארוחה טעימה ובריאה שמגיעה בקופסא. כולנו מכירים את קופסאות השימורים שבתוכן מחכים לנו נתחי טונה בהירה. אז במקום אותן קופסאות מוכרות, השיקה החברה מארזי טונה חדישים ואפקטיביים, בתוך קופסאות יותר נוחות לדרך. זו קופסא ידידותית לפתיחה מחוץ לבית, כאשר לערכה מצורף מזלג שמאפשר לפתוח ולאכול בנוחות, תיכף ומיד. וחשוב להדגיש – הכל מוכן לאכילה, אין צורך לחמם, טעים כפי שזה ללא בישול. מותאם ונוח לאכילה ישר מתוך קוספת הפטנט החדישה.

מגוון טעמים, בריאים ומרעננים

מה שמיוחד ברעיון של קופסאות טו גו, הוא שבפנים ארוזה בעצם ארוחה בריאה, בטעמים מרעננים. כל קופסא אישית שייכת למשפחה של מאכלים עם ברזל, אבל זה לא אומר שבטיול נוותר על הטעם. סדרת המוצרים הזאת כוללת כמה טעמים שמשתלבים נהדר בטבע שסביב. למשל נתחים בהירים של טונה עם שמן זית וטימין, או עם מנה עם תוספת של עגבניות, עשבי תיבול ושמן זית או טונה בשילוב נגיעות של צ'ילי ושום. המשמעות היא שאפילו אם יוצאים לטבע בספונטניות, בלי לתכנן יותר מדי, כבר לא צריך להתחיל להתרוצץ ולארגן ארוחה שאפשר לקחת. כל מה שצריך זה שתמיד יהיו בבית הטעמים שאנו אוהבים. לקראת הטיול שמים קופסא או שניים לכל אחד בתיק, וזה הכל. אפשר לצאת לדרך!

טונה בקלות, בחורשה, בהר או בשמורה

בעוד שהפתרון שעליו אנו מדברים שייך למשפחה הבריאה של מאכלים עשירים בחלבון, הרי שאפשר גם לשלב. הרי טונה היא סוג של נשנוש בריא או ארוחה לכל דבר, שאפשר לאכול לצד כל סוג של ירק טרי. כך אפשר להביא בתיק קצת ירקות שלמים או חתוכים. אפשרות אחרת היא להביא כמה ביצים קשות או פיתה או לחמניה. בכל דרך שאתם אוהבים לטייל, בהר, בחורשה או בשביל ישראל, יהיה לכם אוכל מזין, שמוסיף בריאות ונותן אנרגיה. טונה זה נהדר, עם כל דבר – בחורשת ויערות, בשמורות, בחוף הים ובכל מקום אחר. ובסיום, אספו את האריזה והניחו אותה בפח הקרוב. כך נמשיך לשמור על הסביבה ועל הטבע, נקיים ונעימים גם למטיילים הבאים.

מה טוב לטיול וטוב גם למשרד?

לא נסיים לפני שנציין עוד עובדה מועילה. הרעיון של קופסת טונה נוחה, בשיטת ארוחה טו גו, מתאים לא רק לחובבי הטיולים או השטח. הרעיון הזה מתאים לכל מי שלפעמים ממהר, לא מספיק (או לא מספיקה) לבשל, לקראת יום עמוס במשרד. מעכשיו, אפשר להתארגן על צורת ההגשה החדשה שמתאימה לעובדים שכירים ולעצמאיים כמו שהיא מתאימה לסוכני שטח ולכל מי שמודע לתזונה נכונה אך קצר בזמן. אז צאו לבלות, תטיילו, תיהנו, אכלו נכון ובכיף כשסביבכם פרושה ארצנו הנפלאה.

 

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x