קציצות טונה מקופסא, הכי פשוט, הכי טעים, הכי בריא

אין בנמצא כמעט  בית ישראלי שבו לא אוהבים קציצות. אין כמעט בית ישראלי שבו לא נמצא איש או אישה שיש לכם את "המתכון הסודי" שלהם להכנת קציצות סופר מעולות. אם גם אתם רוצים רעיון למנה שהיא גם פשוטה, גם טעימה, גם בריאה, אתם פשוט חייבים לנסות: קציצות טונה מקופסא. יש לנו את כל הסיבות הטובות להמליץ לכם עליהן וגם נסביר איך מכינים.

קציצות טונה מקופסא בריאות בצלחת או בכריך

אנו מאוד אוהבים קציצות טונה מקופסא משום שתמיד טוב שיש כמה כאלה בבית. לצד זה שכל כך קל להכין אותן, גם אפשר לשמור אותן בהקפאה ולהפשיר מתי שרוצים. כשהן טריות או מופשרות, אפשר בקלות גם להוסיף להן טוויסט בדמות רוטב טעים. הרוטב הזה יכול להתבסס על עגבניות עם מתיקות או על רוטב פיקנטי או חריף. קציצות טונה ברוטב מאפשרות לכם להוסיף עניין לחיך וגם את זה לא קשה להכין. ומלבד זאת, זוהי מנה שמתאימה בקיץ או בחורף, בצלחת או בכריך. לארוחת צהרים קלה או לארוחת ערב, ארוזות בסלסילת הפיקניק, אם הגיעו אורחים בלי להודיע, אפילו בערב שבת. הן תמיד טובות כארוחה מלאה, קלה או אפילו נשנוש. וזה לא סתם נשנוש או ארוחה אלא ארוחת בריאות, בלי שמץ של ספק.

אפשר מטוגן, אפשר גם לא

אנו מאוד אוהבים קציצות טונה מקופסא מעוד המון סיבות טובות. למשל, אפשר להגיש אותן לילדים אך הן אהובות מאוד גם על מבוגרים. וחוץ מזה, ברוח הימים האלה, תמיד טוב להכיר עוד מתכון שיכול להיות דיאטטי, דל שומן. זכרו כי קופסאות הטונה נחלקות לשני סוגים. יש טונה בשמן ויש טונה במים. אם רוצים, אין שום בעיה לבחור את הסוג שבמים, כך שבבת אחת חוסכים לא מעט קלוריות. אבל גם אם מעדיפים את הטעם המצוין של טונה בשמן, יש עוד טריק נהדר. לא חייבים לטגן את הקציצות במחבת. אפשר בהחלט להכין קציצות טונה אפויות. כל ההבדל הוא לא בצורה שבה מכינים את אותן הקציצות. צורת ההכנה דומה להפליא רק שהחימום פשוט עובד אחרת. במקום לטגן את הקציצות שלוש או ארבע דקות מכל צד, מחממים את התנור לחום בינוני. ואז מכניסים את הקציצות מסודרות יפה על גבי התבנית (לא לשכוח נייר אפיה, מומלץ). לאחר כעשר דקות של חימום על צד אחד, פשוט הופכים ומחממים פרק זמן דומה מן הצד השני. לא משנה לכם מטוגן או אפוי? נסו אותן מטוגנות ונסו גם אפויות. תראו מה יותר טעים לכם או פשוט תגוונו.

פשוט להכין, טעים ובריא

קציצות טונה מקופסא מלאות בטעם ובריאות וכעת נעבור לאופן ההכנה. תראו מיד כי מתכון קציצות טונה ממש לא מסובך ואפילו ילד יכול להכין. למעשה, יש הורים שאוהבים להכין ביחד עם הילדים. לוקחים שתי קופסאות ומסננים את הנוזלים. לקערה מוסיפים מלח ופלפל, שתי ביצים טריות, ארבע כפות של פירורי לחם. אפשר להוסיף לבלילה כל מיני סוגים של תוספות, לפי טעמכם. זה יכול להיות בצל מטוגן או פטרוזיליה שקוצצים דק. אפשר להוסיף מעט שום או כל מיני תבלינים סודיים שאתם אוהבים בבית. הקציצות קולטות באהבה מגון של טעמים. על כל פנים, את הבלילה מערבבים היטב היטב. כעת מכינים קציצות בגודל שאתם מעדיפים, מומלץ לא גדולות מדי. כעת, באופן הרצוי לכם, מטגנים או אופים. מוסיפם רוטב או מגישים כפי שהן, לצד מנת תוספת רצויה או סלט טרי.

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x