הכי שווה בעולם, קציצות טונה ברוטב עגבניות

יש יוצאים מן הכלל, אבל בגדול, דגים נחשבים לאוכל של "מבוגרים". מרבית הילדים לא כל כך אוהבים לטעום דגים וחבל. חבל, מפני שהערך התזונתי של הדגים מוסיף הרבה בריאות. אבל אם יש סוג של דג שאותו אפשר להתאים בקלות גם לילדים הרי שזה טונה. אותו דג אהוב שמגיע אלינו בקופסאות שימורים קומפקטיות, על בסיס שמן או על בסיס מים, אהוב במידה שווה על כל הגילאים. זה נכון במיוחד כאשר מכינים ממנו מעדן עם טוויסט. במקום לאכול קציצות רגילות, שווה לנסות קציצות טונה ברוטב עגבניות. עבורנו, זה ללא ספק אחד מהעדנים הכי שווים בעולם. וזה נכון, ממש לכל הזדמנות.

קציצות טונה ברוטב עגבניות, גם חמות וגם קרות

אם תשאלו אותנו איך אנו אוהבים לאכול קציצות טונה ברוטב עגבניות יש לנו תשובה מנצחת. היופי הוא בגיוון. הן הולכות נהדר כפי שהן או בתוך כריך של פרוסות לחם, באגט או לחמנייה. אפשר לאכול אותן כשהן חמות, ישר מן המחבת אבל הן מעולות גם אם אוכלים אותן ישר מהקופסה שהוצאנו מהמקרר. הם מתאימות לארוחת ערב ביתית וטובות גם להגשה לאורחים. כאמור, הן מתאימות גם למבוגרים שבינינו וגם לילדים. וזה אפילו לא הדבר הכי חשוב. אם רוצים לוותר על טיגון בשמן, ממש לא קשה למצוא מתכון לקציצות טונה בתנור. כך חוסכים את הטיגון בשמן ומקבלים מנה דלת שומן, דלת קלוריות ובכל זאת, הכי טובה בעולם.

מכינים אותן צ'יק צ'ק

אם עשינו לכם חשק לנשנש קציצות טונה ברוטב עגבניות או להגיש אותן לילדים, אין מה לחשוש מזמן ההכנה. זוהי ארוחה שכיף להכין מפני שהכל הולך ממש בקלות וגם מאוד מהר. לא משנה אם אתם מעדיפים להכין קציצות טונה אפויות או שאתם בקטע של טיגון, ההכנה פשוטה ביותר ומהירה. למעשה, זו מנה שמאוד מתאימה גם להכנה משותפת, הורים וילדים. העיסוק בידיים, הכנת הקציצות מהבלילה, זה דבר שהופך ממשחק לבישול של ממש. אם אתם רוצים תעסוקה משותפת וכיפית לשעת הצהרים ביום חופשי או לארוחת הערב, הזמינו את הילדים. זה ממש פשוט להכין.

קציצות לתפארת, אפשר גם חריף

יש הרבה גרסאות של קציצות טונה ברוטב עגבניות. אם אוהבים חריף, אפשר להכין את הרוטב כך שהוא יהיה מלא טעם, פיקנטי, חרפרף או חריף ממש. אפשר להוסיף פלפל, פפריקה, פלפלים חריפים, לפי הטעם האהוב עליכם. כמובן, אם מדובר על קציצות טונה לילדים הטעם החריף בדרך כלל יישאר בחוץ. יחד עם זאת, אם הילדים די גדולים והם אוהבים פיקנטי, זו בהחלט אפשרות טובה וטעימה. רוצים להכין? לא צריך חומרי גלם מסובכים. טונה, תפוחי אדמה, בצל ומעט תבלינים, ועוד מעט תהיינה לכם קציצות לתפארת.

טונה בשמן או במים, לפי טעמכם

את הטונה לקציצות אפשר לרכוש על בסיס שמן או מים. זה עניין של טעם. עבור ילדים, מומלץ להעדיף טונה בשמן מפני שכך אפשר להשיג תוצאה עסיסית יותר. את הבסיס לקציצות מכינים בצורה ממש פשוטה. מרסקים תפוח אדמה מבושל. אפשר להכניס אותו למעבד מזון או להשתמש בפומפייה. לוקחים בצל קטן וקוצצים אותו דק. יש צורך גם בביצה, כדי לערבב את כל התערובת הזאת ולהפוך אותה ליחידה אחת. אפשר להוסיף מלח ופלפל. אפשר להוסיף פטרוזיליה קצוצה. את הקציצות ניתן לטגן במשך כמה דקות או להכניס כפי שהן, לתנור (כמה דקות אפיה מכל צד). את רוטב העגבניות ניתן לקנות מוכן או להכין מעגבניות טריות. אם אתם ממהרים אפשר להשתמש ברסק עגבניות מוכן.

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x