לפי מה תבחרו איזה סוג של טונה לצרוך

 

בשנים האחרונות חלה עלייה במודעות שלנו כלפי אכילה בריאה. נראה שיותר ויותר אנשים מחפשים לאכול מזונות עשירים בברזל, ובעוד מגוון חומרים שהגוף שלנו זקוק לקבל באופן שוטף.

יש לא מעט מאכלים שכדאי לכם לשלב בתפריט השבועי שלכם, ואחד מהם הוא דג טונה. הטונה היא סוג של מזון אולטימטיבי, בדיוק בגלל העובדה שהיא מתאימה לכל מיני סוגים של אנשים: היא נחשבת למקור ברזל לנשים בהריון, חלבונים איכותיים לספורטאים, ובאופן כללי, מאכל שמתאים במיוחד לאנשים שמקפידים על דיאטה דלת קלוריות.

טונה בשמן, טונה במים, טונה לייט, טונה דלת נתרן. אצלנו בסטארקיסט תוכלו למצוא אצל כמה סוגים. אין מה לעשות: לאנשים שונים יש צרכים שונים וטעם אחר. מתקשים לבחור את הסוג המועדף עליכם? אנחנו כאן כדי לעזור.

במאמר הזה נדבר על היתרונות של הטונה, הסוגים השונים וההבדלים ביניהם, וניתן לכם כמה נקודות להתייחסות כשאתם באים לבחור את הסוג שאתם הכי אוהבים.

 

 היתרונות של הטונה

 

לפני שאנחנו קופצים לדבר על הסוגים השונים, בואו נדבר על כל היתרונות שמתלווים לכל סוג.

הנה כל מה שתקבלו אם תקפידו לשלב טונה של סטארקיסט בתזונה שלכם:

לב בריא- אומגה 3 בדגים, ובפרט בדג הטונה, היא קבוצת חומצות שומן שעוזרת בשמירה על האיזון של כלי הדם, והורדת רמת הכולסטרול בעורקים. הודות לפעולה הזו, כלי הדם נשארים בריאים ומאפשרים ללב להזרים דם לכל תא בגוף ביעילות. הטונה עשירה גם באשלגן שמסייע להוריד את לחץ הדם. השילוב בין שני החומרים מפחית את הסיכוי לקבל שבץ או התקף לב.

מערכת חיסונית חזקה- טונה עשירה במנגן, ויטמין C, אבץ וסלניום. מינרלים וויטמינים שעוזרים לחזק את מערכת החיסון שלנו. כמו כן, יש בה המון נוגדי חמצון שמונעים מחלות, מעכבים הזדקנות, ונלחמים בתוצרי הלוואי של תהליך חילוף החומרים בתאים.

אנרגיה זמינה- מצד אחד טונה עשירה בחומרים חיוניים, ומצד שני קלה לעיכול (לא שורפת אנרגיה רבה בתהליך). להבדיל ממאכלים כבדים שיעייפו אתכם ויהפכו אתכם לכבדים, אכילת טונה דווקא תספק לכם בוסט של אנרגיה.

עור חלק ועצמות חזקות- מחפשים לצרוך מזונות עשירים ב12b? תשמחו לדעת שהטונה נכנסת לרשימה המצומצמת. היא מכילה גם ויטמין B וחלבון אלסטין, שמסייעים בשמירה על עור בריא וחלק, חיזוק עצמות ומניעת שברים. זה מה שהופך את הטונה למומלצת מאוד לאנשים שיש להם אסתמה של העור.

 

סוגים שונים של טונה

 

טונה בשמן- אפשר להגיד שזאת הטונה הקלאסית של סטארקיסט. טונה בהירה בשמן קנולה.

ערך תזונתי ל-100 גרם:

194 קלוריות, 26 ג' חלבון, 0 ג' פחמימה, 0 ג' סוכר, 10 ג' שומן, 2 ג' שומן רווי, 50 מ"ג כולסטרול ו-400 מ"ג נתרן.

טונה במים- פילה טונה עם קצת מים ומלח, המוצר הטבעי, ללא חומרים משמרים.

ערך תזונתי ל-100 גרם:

104 קלוריות, 25 ג' חלבון, 0 ג' פחמימה, 0 ג' סוכר, 0.6 ג' שומן, 50 מיליגרם כולסטרול ו-170 מיליגרם נתרן.

טונה לייט- סדרת לייט חדשה שמגיעה בשלושה טעמים שונים: טבעי, עשבי תיבול, לימון ופלפל חריף.

סה"כ 127 קלוריות, 22 גרם חלבון ו-4 אחוזי שומן.

תוכלו למצוא על המדפים שלנו גם טונה בשמן זית, טונה דלת נתרן, ממרח סלט טונה ועוד. כמו שאתם יכולים לראות, ההבדלים בין הסוגים השונים יחסית מינוריים. חשוב שתדעו שכל סוג נחשב מזון עשיר במגנזיום, ומכיל שלל מינרלים וויטמינים הכרחיים.

 

איך תבחרו איזה סוג טונה לצרוך?

 

אנחנו מאמינים שאין סוג טונה אחד שיכול להתאים לכולם, וזאת הסיבה שאנחנו מציעים מגוון רחב של מוצרים.

יכול להיות שאדם אחד מת על טונה עם פלפל חריף, ואחר יעדיף טונה לייט עם עשבי תיבול. לגיטימי, לכל אחד יש את ההעדפה שלו. כמו שאומרים, "על טעם ועל ריח אין להתווכח".

כמו כן, לאנשים שונים יש מטרות שונות. אחד מקפיד על משטר אימונים וצריך לצרוך הרבה חלבונים, השני עושה דיאטה ומחפש מקסימום ערך במינימום קלוריות, והאחר אוכל בכלל טונה בשביל הכיף.

המפתח הוא פשוט לנסות ולגלות לבד איזה סוג הכי מתאים לכם.

ככה או ככה, איזה סוג שלא תבחרו, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם אוכלים דג טונה עם ערך תזונתי מעולה!

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x