לא מספיקים להכין ארוחת צהריים? יש לנו את הפתרון המושלם

הרבה אנשים חושבים לפעמים שחבל שאין יותר מעשרים וארבע שעות ביממה. מפני שכמה שלא ממהרים, נדמה שאף פעם אי אפשר להספיק את הכל. אבל אל תתנו לזה להשפיע על התזונה שלכם! צריכים להספיק המון, ומוצאים את עצמכם אוכלים שטויות במקום ארוחת צהרים? נמאס לכם להזמין אוכל לעבודה, רוצים לאכול בריא יותר וגם בלי לקרוע את הכיס? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם. לאנץ בוקס של סטארקיסט – ארוחה חמה, מהירת הכנה ולא פחות חשוב, גם מזינה!

ארוחה בריאה בשלושים שניות

לכולנו יש את המודעות לכך שצריכים לאכול בריא. חטיפים וג'אנק פוד אלה לא מאכלים עם ברזל ועם ויטמינים. מה שאנחנו צריכים, זה פתרון נוח, זמין, שסוגר את הפינה גם בנושא הבריאות וגם בנושא של הטעם. כי כשאוכלים בריא, זה אומר להרגיש טוב, להרגיש מרץ, לשמור על הגזרה ולשמור על המשקל, בלי רגשות אשמה. לפני שנסביר יותר את מגון האפשרויות של לנאץ' בוקס, בואו נתחיל רגע מהסוף. מדובר על ארוחה מלאה ובריאה, לא מכבידה ומזינה, שמוכנה להגשה בתוך שלושים שניות בלבד. ככה שלא משנה אם אתם עובדים מהבית בתפקיד תובעני או שאתם נמצאים במשרד או מתרוצצים בין לקוחות, תמיד תמצאו את הזמן לאכול ארוחה מלאה, בלי חוכמות.

מגוון אפשרויות, בטעמים מלהיבים

בוודאי כבר ניחשתם שמכיוון שמדובר בפתרון שהכינה עבורכם חברת סטארקיסט, אז הכוכב של המנה הוא דג טונה כמובן. אז באמת יש בפנים את הנתחים הבריאים, שמלאים בטעם וגם בחלבונים. אבל לצד המנה העיקרית, הכנסנו לקופסת האוכל שלכם מכל טוב. תוכלו מעתה לבחור את סגנון הארוחה והטעם שאתם מעדיפים היום. למשל, מתחשק לכם אורז מעניין? יש! מעדיפים פסטה עם רוטב משגע? גם כן יש! אוהבים קינואה או ירקות? גם אנחנו בעניין!

  • לחובבי האורז והקינואה, יש לנו פתרון משולב בטעם שיגעון. מנה על בסיס קינואה ואורז, עם פלפלים ובתוספת טונה בטעמים נפלאים של לימון עם טימין.
  • אם אתם אוהבים טעמים פיקנטיים – הפתרון שלנו מבוסס על אורז בסמטי עם ירקות, עם תוספת של טונה עם תיבול פיקנטי שמכניס חגיגה לכל ביס.
  • אם מתחשק לכם לפגוש טעמים איטלקיים – לכו על פסטה נפוליטנה. קופסת האוכל שכוללת פסטה משובחת ברוטב נפוליטנה, ותוספת של הטונה האהובה עם עגבניות מיובשות.

ארוחת לאנץ' בוקס מהנה ובריאה

בפעם הבאה שתהיו עסוקים ויהיה לכם יום עמוס, אל תתפשרו על הבריאות שלכם. כאשר כל מה שצריך בשביל ארוחת צהרים חמה, מלאה, מזינה וטעימה זה חימום של חצי דקה במיקרוגל, אין שום סיבה לתירוצים. בפנים, אתם מקבלים מנה שכוללת מאכלים עשירים בחלבון, עם ויטמינים, תבלינים, פחמימות במידה הנכונה ובקיצור ארוחה מאוזנת. שימו לב שמדובר על קונספט בריא, ללא חומרים משמרים! האריזה נוחה לפתיחה, האוכל מוכן לאכילה. כל מנה מכילה חלבון בריא ומשביע שמתאים בול לארוחת הצהרים הבאה.

לסיכום, הגיע הזמן לשבור את המיתוס, שטונה הולכת טוב רק לארוחת בוקר קלה או בכריך. הקונספט החדש שכבר זוכה לחוות דעת נהדרות, מגלה שבקצת מחשבה וקצת יצירתיות, מתקבל הפתרון לארוחה משביעה, לא מכבידה, טעימה, מוכנה בצ'יק צ'ק. אם הזמן שלכם יקר ואתם עמוסים במטלות, במשימות, מתקתקים עניינים ורק בשביל עצמכם אין זמן, עצרו לרגע. לא צריך להפסיק את הכול ולוותר על קריירה או על דברים אחרים שחשובים לכם. פשוט קחו את מה שיש לחיים להציע, ותנו לפתרון של לאנץ' בוקס לספק לכם את הטעם והבריאות שמגיעים לכם.

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x