היום עובר מהר מידי? אל תדלגו על ארוחות!

לאכול בצורה מסודרת עשוי להפוך לאתגר באורח החיים המודרני. חשוב לזכור את ההשפעות הבריאותיות והאחרות, שיש לאכילה לא מסודרת לאורך החיים. הבשורות הטובות הן שאורח החיים האינטנסיבי לא צריך לגרום לנו לפגוע בבריאות. גם אם היום שלכם עובר מהר מדי, יש דרך נהדרת שתאפשר לכם לא לדלג על ארוחות. אז לא משנה אם אתם סטודנטים עסוקים, הורים לילדים קטנים, בעלי עסק משגשג או שעובדים קשה במשרד, מומלץ לכם לקרוא את הדברים הבאים. פתרון מזין, טעים, בריא, שמוכן בתוך שניות.

סטארקיסט Lunchbox – טעים להכיר ונוח להפליא

לדלג על ארוחות זה אף פעם לא רעיון מוצלח. מי שנוהג בצורה כזאת על בסיס יומי יתחיל להרגיש את ההשפעות של אנרגיה נמוכה, ירידת רמת סוכר בדם, תשישות ואפילו סחרחורת. זה מוריד ביצועים בבית ובעבודה ואף עלול לגרום לשינויי מצב הרוח. על הרקע הזה, הכירו את הפתרון החדשני של חברת סטארקיסט, שנקרא Lunchbox. סביר להניח שאתם כבר שמעתם על ערך תזונתי של טונה ואתם מכירים ויודעים לא מעט על מרכיבים מזינים שיש בטונה. וכעת, מציגה סטארקיסט את הפתרון שמשלב את הטונה כחלק מארוחה מוכנה לאכילה, מזינה וחמה, בתוך 30 שניות הכנה.

ארוחה מהירה ובריאה בשלושה טעמים נפלאים

ארוחת טונה מאוזנת שייכת לקטגוריה הבריאה של מאכלים עם ברזל ועם הרבה חלבון. והרעיון של סטארקיסט הוא להציע ללקוחות פתרון לארוחה חמה, בטעמים נהדרים ועם מרכיבים בריאים ומזינים. בין היתר, תוכלו למצוא מארז Lunchbox הכולל אורז עם פלפלים וקינואה בשילוב נתחי טונה טעימים בלימון וטימין. תוכלו למצוא מנה על בסיס אורז בסמטי עם ירקות, בשילוב טונה פיקנטית. ויש גם ארוחה מהירת הכנה, לחובבי הפסטה בסגנון איטלקי. זו מנה על בסיס פסטה נפוליטנה עם טונה ועגבניות מיובשות.

מלבד העובדה שמדובר על מאכלים עשירים בחלבון ובטעם, שימו לב עד כמה חשוב לא לוותר על ארוחות. נמצא במחקרים כי אנשים שמלגים על ארוחות מרכזיות ביום, עשויים לסבול משינויים בחילוף החומרים בגוף. זה עלול להוביל לעלייה במשקל בשל פרצי זלילה מאוחר בלילה. אבל כאשר יש אפשרות לארוחה מלאה וזריזה ללא מאמץ, כל מה שצריך זה דבר אחד – לשים בתיק ארוחה כזאת להכנה במשרד.

איך סטארקיסט Lunchbox עובד?

כל אחת מהארוחות הללו עובדת בשיטת הכנה פשוטה להפליא. המארז כולל את התוספת (כגון האורז, הפסטה או הקינואה), בקופסא לחימום במיקרוגל. לאחר חימום של חצי דקה, כל מה שצריך זה לפתוח את קופסת הטונה המתובלת המצורפת. מערבבים את הנתחים עם התוספת ומקבלים ארוחה מלאה, מזינה ובריאה. אם אתם מתעניינים בנושאים כמו קלוריות בטונה, כמות חלבונים במנה וכדומה, שימו לב לעוד כמה דברים. כל מנה מכילה כ-200 גרם של מרכיבים בריאים, מאוזנים ומזינים. תכולה של 24 גרם חלבון למנה וללא חומרים משמרים. זה פתרון נהדר כדי לא להרגיש רעבים בעבודה או ביום לימודים. מארז בגודל קומפקטי, בצירוף מזלג. לא צריך צלחת ולא שום דבר אחר.

לסיום, זכרו כמה עובדות. מי שמדלג על ארוחות לאורך זמן מחליש את הגוף. זה גורם לירידה ברמות הוויטמינים, פחות מדי מינרלים חיוניים. נמצא כי אנשים שמדלגים על ארוחות נוטים לנשנש יותר מאכלים לא בריאים וזה חלק מהגורמים לעצבנות יתר, השמנה, קשיי ריכוז. הארוחה המהירה של סטארקיסט סוגרת לכם את הפינה, עם אוכל מזין גם לאנשים עסוקים. במקום לאכול שטויות ונשנושים כתחליף לארוחות, בחרו לכם Lunchbox ושיהיה בתיאבון!

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x