איך תכינו לילדכם ארוחת ערב בריאה ומזינה שלא יוכל לסרב לה?

כל הורה רוצה שהילד שלו ייהנה מהאוכל שהוא מכין. אנחנו משקיעים בהם, שמים בפנים את כל האהבה שרק אפשר, ולפעמים הם מסרבים לאכול.

אנחנו גם רוצים שהם יאכלו "כמו שצריך", שהאוכל יזין את הגוף שלהם בכל החומרים החיוניים שיבטיחו התפתחות וצמיחה תקינים.

סטארקיסט כאן כדי להוכיח שאפשר לשלב בין בריאות לטעם. המאמר הזה נכתב במיוחד בשביל כל אותם הורים שרוצים להכין ארוחות טעימות ומגוונת לילדים שלהם.

אז היום נדבר על היתרונות של הטונה, ואפילו ניתן לכם בסוף מתכון לקציצות טונה בתנור. שווה לכם להישאר איתנו!

 

הגוף של הילד צריך את הוויטמינים

בעולם של היום קל להתפתות לאכילת ג'אנק פוד. רוב המשפחות בישראל מזמינות אוכל מבחוץ לפחות פעם בשבוע. וכשמתגלים חוסרים בדם, מתעלמים מהאיתות של הגוף וממהרים למלא אותם עם תוספי תזונה.

אבל לא תמיד זה הפיתרון הנכון, לפעמים גם מוס טונה יכול לעשות את כל ההבדל. העניין הוא שלא חשוב באיזו דרך תעשו את זה – העיקר שהילדים שלכם יתחילו לאכול אוכל בריא. וכאן הטונה נכנסת לתמונה.

למקרה שלא ידעתם, הנה רשימה של כל החומרים החיוניים שהיא מכילה: אומגה 3, ויטמין 12B, מגנזיום, סלניום, ויטמין D, חלבון טבעי.

אספקה קבועה שלהם ממקור חיצוני תבטיח שהגוף שלהם יהיה בריא יותר.

אז עכשיו, אחרי שהזכרנו את היתרונות על קצה המזלג, הגיע הזמן לעבור לפרקטיקה. איך מוסיפים למשוואה גם את הטעם?

(לא תאמינו כמה שזה פשוט).

 

מתכונים שתוכלו להכין לילד שלכם עוד היום

קציצות טונה ברוטב

פרודוקטים: ארבע פחיות מסוננות של טונה סטארקיסט בשמן, 200 גרם סולת, 4 כפות קמח, 4 כפות שמן קנולה או זית, 4 ביצים, חופן פטרוזיליה טרייה קצוצה, חופן כוסברה קצוצה, 5 עגבניות, 3 פלפלים ירוקים, ראש שום, מלח, כורכום, ופפריקה מתוקה.

אופן הכנה: מערבבים את הטונה בקערה יחד עם סולת, קמח, ביצים ופטרוזיליה. מוסיפים תבלינים לפי הטעם ומניחים את הקערה לשישים דקות. מחממים שמן על סיר שטוח, מטגנים שום עם ירקות למשך חצי שעה. מוסיפים מים ומשחקים עם הסמיכות של הרוטב לפי העדפה.

לאחר מכן יוצרים מהתערובת קציצות, מכניסים לבישול בסיר, מכסים ומבשלים על אש קטנה למשך שעה בערך.

מגישים עם תוספת פחמימה בצד (אורז, קוסקוס, וכו').

 

פסטה עם טונה

פרודוקטים: 400 גרם ספגטי (או כל סוג אחר שהילד שלכם אוהב), פחית מסוננת של טונה סטארקיסט בשמן, שום כתוש (2 שיניים), 2 בצלים קצוצים, חצי כוס שמן, כפית פפריקה מתוקה, כפית מלח, 200 גרם רוטב עגבניות מוכן, כוס מים.

אופן הכנה :בשלו את הפסטה במים חמים, טגנו את הבצל על מחבת עם מלח למשך רבע שעה, הוסיפו את השום הכתוש, לאחר מכן את הרוטב, תבלו וערבבו (שחקו עם הסמיכות לפי העדפה). שפכו את הרוטב לסיר של הפסטה וערבבו היטב, לאחר מכן סננו פחית טונה של סטארקיסט, הוסיפו וערבבו.

 

חביתת טונה וירקות

פרודוקטים: פחית טונה בשמן, 3 כפות תירס, 2 ביצים, חצי פלפל אדום, חצי פלפל ירוק, בצל ירוק, מלח, 2 כפות שמן זית, ופיתת כוסמין.

אופן הכנה: ערבבו את הביצים יחד עם הירקות והטונה, חממו מחבת עם שמן זית, טגנו את החביתה משני הצדדים, הכניסו אותה לפיתה מיני כוסמין. הגישו לצד גבינה לבנה וירקות חתוכים.

אלה שלושה מתכונים מאיתנו שתוכלו לנסות עוד היום. אם תרצו, תוכלו למצוא באתר של סטארקיסט עוד מתכונים שווים: פילה טונה, סלט ביצים עם טונה, ואפילו מק אנד צ'יז!

 

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x