לא עובדים מהבית? לא צריך לאכול בחוץ

למרות שנראה כי מאז הקורונה, פתאום צצה אפשרות לעבוד באופן חלקי או מלא מהבית, זה לא תופס לכולם. להרבה אנשים אין את הפריבילגיה לעבוד יום-יום מהבית, בלי להגיע למשרד או בלי לפקוד את העסק. אבל העובדה שאתם עובדים מחוץ לבית, לא אומרת שכדאי לאכול בחוץ יתר על המידה. מלבד ההוצאה הכספית הכרוכה בכך, לאכילה בחוץ מתלוות השפעות בריאותיות בלתי מבוטלות. קבלו רעיונות לאכילה בריאה יותר ומאוזנת, שתועיל לכם כשאתם עובדים מהמשרד או בכל מקום אחר, שאיננו הבית שלכם.

ארוחה מוכנה ומאוזנת

בואו נתחיל בזה שאפילו אם אתם מאוד עסוקים, עדיין לא צריך להתפשר ולאכול בחוץ יתר על המידה. נניח שעובר עליכם שבוע עמוס במיוחד וממש אין לכם זמן או כוח לבשל. עדיין, ישנם פתרונות טובים כדוגמת לאנץ' בוקס של סאטרקיסט. מדובר על ארוחות מאוזנות, על בסיס טונה עם תוספות משלימות וטעימות. למשל אורז, קינואה, פסטה וכמובן תיבול נעים לחיך. כאשר אפשר ליהנות מארוחה מלאה וזמינה, בחימום של שלושים שניות במיקרו, באמת שאין שום סיבה שוב לאכול בחוץ ואחר כך להצטער בגלל שמרגישים כבדים ועייפים מדי לאחר ארוחת הצהרים.

ארוחת ללא בשר עם טעם נהדר

בוודאי לא יפתיע אתכם לדעת שגם אנחנו מאוד אוהבים טונה, בשלל צורות ועם כל מיני תוספות. כך שהרעיון הבא שנבקש להציג נותן את הכבוד לדג הפופולרי, והפעם בצורה של קציצה. במקום עוד פעם להזמין מבחוץ המבורגר עם המון רטבים עתירי קלוריות או קציצות בשר אחרות, בפעם הבאה, מכינים קציצות מדג. היתרון הוא ששימורי טונה מגיעים בנתחי טונה, כך שלא צריך לטחון שום דבר וגם לא צריך להתאמץ בשביל להוציא עצמות. סך הכל לערבב עם מרכיבים רגילים של קציצות, להוסיף תיבול בטעם שאוהבים ולתנור, לעשרים דקות. אפילו לא חייבים לטגן (אם מעדיפים לחסוך בשמן). קציצות מהסוג הזה הולכות נהדר לצד שלל תוספות. אפשר לשלב אותן לצד סלט ירקות או סלט פסטה. אפשר להגיש ליד אפונה ירוקה או ירקות קלויים או מנת קטניות בריאה. מתקבלת מנה טעימה, מאוזנת, מהסוג של מאכלים עם ברזל ועם חלבון ולא פחות חשוב – טעימה.

ארוחה לא מכבידה, לבוקר או לצהרים

מחפשים עוד מנות קלילות? לא חייבים למהר למסעדה, אפשר לבד. פשוט מתבקש לקחת לעבודה ארוחה לא מכבידה, שיכולה להתאים לארוחת בוקר מאוחרת, לארוחת צהרים מוקדמת, או לסגור את הפינה בשעה אחרת. אנו מדברים על המגוון העצום של סוגי סלטים שאפשר להכין. סלט ירקות הולך נהדר עם תוספות כמו ביצה, אבוקדו, חציל קלוי, טונה, גבינה בולגרית, טופו, רוטב בריא על בסיס טחינה, בשילוב אגוזים או אפילו על בסיס קינואה או בתוספת פסטה. ותמיד אפשר למצוא עוד גרסה ועוד טוויסט שלוקחים את הטעם למקום אחר לגמרי. טעם ביתי ועם המון ויטמינים ובריאות.

ארוחות זריזות מכריכים נפלאים

כשאוכלים פחות בחוץ, אפשר לשמור על הגזרה, לשמור על הבריאות ולחסוך כסף. אם אתם מאלה שלא תמיד רוצים או מספיקים לבשל ממש, אפשר בהחלט לדאוג לכריכים עשירים ומלאי כל טוב, כשטונה היא הכוכבת הראשית. כבר נאמר לא מעט על ערכה התזונתי של הטונה וגם אין צורך לפרט על סוגי ממרחים מעניינים כגון פסטו, רוטב חצילים, ממרח גבינה בסגנון שמנת אבל עם פחות אחוזי שומן, וכן הלאה. מכל הטוב הזה שמצוי בשפע, אפשר להכין כריכים נפלאים, בתוספת חסה מרעננת, חרדל איכותי או ירק קלוי כזה או אחר. כל ביס, חגיגה של טעם.

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x