לאנץ בוקס – שלל יתרונות בארוחה אחת

לאחרונה השיקה סטארקיסט פתרון מוצלח לחובבי טונה שרוצים אפשרויות נוספות וקלות, מלבד הכנת כריכים או סלטים עם דגים. לפתרון הזה קוראים לאנץ' בוקס, וטמונים בו כמה יתרונות טובים, שכדאי לכם להכיר.

1. ארוחה קלה ומהירה להכנה

הדבר הראשון שכדאי לדעת לגבי לאנץ בוקס, הוא שמדובר על ארוחה מאוד נוחה, זמינה וקלה להכנה. אם אתם מאוד עסוקים ואין לכם יותר מדי זמן לבשל או לדאוג לארוחות, יש כאן פתרון מהיר ונוח. פתיחת האריזה ואחרי חצי דקה – הארוחה מוכנה.

2. הטונה האהובה משתלבת בארוחה טעימה

עד עכשיו, כדי להשתמש בטונה לטובת ארוחה הייתם צריכים לבשל תוספת או להתחיל להכין כריך מושקע, הפתרון החדש סוגר את הפינה. זו אותה הטונה שכולנו מכירים, כשהיא כבר משולבת בארוחה טעימה. עם אורז או בסגנון של פסטה, בשילוב עשבי תיבול מיוחדים או כמה הפתעות אחרות, מתקבלת ארוחה טעימה, אישית ונוחה להגשה.

3. כמה טעמים מוצלחים לבחירה

מחפשים מאכלים עם ברזל והחלטתם ללכת על לאנץ' בוקס של סטארקיסט? שימו לב שלרשותכם בשלב זה שלושה טעמים מוצלחים. שילוב הטעמים נבחר כך שמרבית האנשים ימצאו את הטעם האהוב עליהם וייהנו מארוחה טעימה, ללא מאמץ ובנוחות מירבית.

4. ארוחה קלה, לכל שעה

היינו יכולים לומר כמה דברים על כמות החלבון שיש בטונה או על מזון עשיר במגנזיום, אבל רצינו להדגיש משהו נוסף. ארוחות הטונה החדשות הן דבר חדש בנוף הארוחות המוכנות, הן לא מכילות בשר והן בעלות הרכב מזין למדי ומאוזן. אלה ארוחות קלילות, לא מכבידות ולא מעמיסות. הן יכולות להתאים לארוחת צהרים או לארוחת ערב או אפילו לארוחת ביניים למי שלא הספיק לאכול בצורה מסודרת.

5. מתאים לבית או לעבודה

עם לאנץ' בוקס אפשר להתארגן על הארוחה שלכם, כמעט בכל מקום בו אתם נמצאים. לא צריך כיריים, לא צריך תנור בישול, לא צריך מחבת או סיר. כל מה שצריך זה רק מכשיר מיקרוגל ולא יותר מאשר חצי דקה או דקה להכנה. מכיוון שכך, תוכלו להתארגן על הארוחה הזאת בבית או במשרד. אם אתם מחפשים פתרון לילדים שחוזרים מבית הספר ואין להם כוח להכנות ארוכות, זה יכול להיות פתרון נהדר, מדי פעם, גם בשבילם.

6. ללא חומרים משמרים

אם חשבתם שארוחות מוכנות חייבות להיות עם הרבה חומר משמר, הרי שיש בתוך הקופסא הפתעה חשובה. מדובר על מנות שלא מכילות חומרים משמרים! מה כן יש? תכולת חלבון יפה, שמאוד כדאי לשלב בכל ארוחה.

7. יותר משתלם מהזמנת אוכל מבחוץ

הרבה אנשים נוטים להזמין אוכל ממסעדות לעיתים קרובות. אין כל רע בפינוק כזה מדי פעם, אבל אם זה קורה יותר מדי – זה משאיר אותנו עם חור בכיס. אז מכיוון שכולנו כבר יודעים או שמענו לפחות קצת לגבי חשיבות החלבון בטונה, על חשיבות אומגה 3 שיש בטונה או על מזונות עשירים בויטמין D, נרצה להדגיש כאן משהו אחר. ארוחת לאנץ' בוקס עולה הרבה פחות מאשר להזמין אוכל ממסעדה. אמנם ברור כי להכין אוכל בבית בבישול עצמי זה הדבר הזול ביותר, אבל כשאין זמן, טוב שיש פתרון נוסף, מהיר, נוח, ובמחיר משתלם.

אז לסיכום, הבשורה החדשה מבית סטארקיסט מאפשרת לכם ליהנות בבית או במשרד, מארוחת טונה מוכנה. שלושים שניות במיקרו, בלי שצריך לחתוך, לבשל, לטגן. באריזה נוחה, שלושה טעמים מוצלחים, שכל אחד מוזמן ליהנות. גם ילדים וגם מבוגרים מתחברים לארוחה החדשה המוגשת בקופסא צבעונית ויפה.

 

 

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x