היתרונות באכילת מאכלים חריפים

מכירים את אלה שחולים על חריף? שלא יכולים לאכול כלום בלי פלפל חריף? שאם זה לא פלפל חריף זה סחוג, ואם לא סחוג אז אריסה, ואם לא אריסה אז טבסקו, ואם לא טבסקו אז צ'ילי גרוס? בדקנו לעומק מה הם מסתירים מכולנו ויש לנו חדשות חריפות בשבילכם.

לאוכל חריף יש השפעה חיובית על הבריאות שלנו. ואתם לא חייבים להיות חולי חריף כדי ליהנות מזה, אבל אם תצליחו לשלב חריפות מתונה בתזונה שלכם, תוכלו ליהנות מכמה יתרונות. בהמשך המאמר הכנו לכם גם שני מתכונים מעוררי תיאבון.

מגוון יתרונות בריאותיים באכילת מזון חריף

כושר גופני – אוכל חריף יכול לעזור לכם לעמוד ביעדי חיטוב הגוף וההרזיה שהצבתם לעצמכם. מחקרים מוכיחים שאכילת פלפלים חריפים תורמת לתחושת השובע, וככל שתאכלו פחות, תצרכו פחות קלוריות ותרדו במשקל.

ולא רק זה – קפסאיצין, החומר שנמצא בפלפלים חריפים, מסייע לגוף לשרוף קלוריות בקצב גבוה יותר בכך שהוא גורם לגוף להעלות את קצב חילוף החומרים בחמישה אחוזים ואת שריפת השומן בשישה עשר אחוזים.

בריאות – מחקרים אחרים הוכיחו שאכילה מרובה של אוכל חריף יכולה לעזור במצבים של כאבי ראש, דלקות ובחילה, לחזק את התאים החיסוניים, להילחם בתאים סרטניים ואפילו להוריד את שיעורי התמותה בארבעה עשר אחוזים.

בהחלט חדשות מרעישות. אז עכשיו אחרי שהשתכנעתם, ואתם מוכנים לתת לחריף צ'אנס נוסף, חשוב שתשלבו אותו בתזונה עתירת חלבונים. אכילת חלבונים תעזור לכם לבנות את השרירים שתמיד רציתם.

דג טונה ערך תזונתי

לא נעייף אתכם בפרטים מיותרים. לטונה יש ערכים תזונתיים מעולים, שמתאימים במיוחד לאנשים שעוסקים בספורט, או אנשים שנמצאים בדיאטה.

אנחנו מאמינים שחשוב להינות מהדיאטה, כדי שתוכלו להפוך אותה לדרך חיים, ותצליחו לשמר את התוצאות שאתם משיגים.

במאה גרם טונה יש בסך הכל 187 קלוריות ו-26.5 גרם חלבון. זה יחס מצוין שהופך את הטונה למקור חלבון מעולה. היא מזינה, מרזה ובריאה.

עכשיו כל מה שנשאר לכם לעשות זה לשלב את הטונה עם קצת חריפות, ואתם בדרך לתוצאות שרציתם.

מתכון חריף לטונה ברוטב עגבניות

לא תצטרכו הרבה מצרכים, רק ארבע קופסאות טונה בשמן של סטארקיסט, כוסברה, שום, שלוש עגבניות, פלפל חריף, גמבה, לימון, מרק עוף, כמון ופפריקה.

אופן ההכנה: חתכו את העגבניות, הגמבה והפלפל החריף לקוביות. טגנו את השום בשמן והוסיפו למחבת את הירקות. הוסיפו את הטונה ותבלו במעט כמון, חופן מרק עוף וכף של פפריקה. מלאו את הסיר במים והניחו לו להתבשל במשך שעתיים.

סגרו את המנה עם כוסברה מעל ותהינו מארוחה טעימה שהכנתם במו ידיכם: תבשיל דג טונה חריף.

מתכון לסלט פילה טונה מעושן

מרכיבים: קופסת סטארקיסט של פילה טונה מעושנת, אבוקדו אחד, תפוז, בוטנים קלויים מלוחים, שמן זית, מיץ תפוזים טרי, קצח, מלח ועלי בייבי טריים.

אופן ההכנה: סננו את הטונה וחתכו אותה לקוביות קטנות. קלפו את האבוקדו וחתכו אותו לחתיכות גדולות. קלפו את התפוז וחתכו את הפלחים. הוסיפו לקערה יחד עם שלוש כפות של מיץ תפוזים סחוט טרי, שתי כפות של בוטנים קלויים וחופן של עליי בייבי שטופים וטריים. הוסיפו מלח וקצח, תבלו בשמן זית ולימון וערבבו בעדינות.

עכשיו כשאתם מוכנים לפלפל את העניינים במטבח, תוכלו להציץ במתכונים שלנו באתר ולקבל עוד השראה. מחכים לכם שם מתכוני בישול דג טונה, כמו קציצות טונה ברוטב עגבניות, ואצבעות טונה. רק תבחרו – תבשילים, כריכים או סלטים. כל המתכונים פשוטים להכנה ובעזרתם תוכלו להגיע ליעדים שהצבתם לעצמכם בקלי קלות.

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x