מתעכבים בעבודה? הכירו את הארוחה המושלמת לילדכם!

עובדים קשה וחוששים שהילדים לא אוכלים נכון? עכשיו הכי פשוט להכיר את הפתרון הנכון. אתם מכירים את זה, הבוס לוחץ שתסיימו פרויקט, יש לכם לקוחות תובעניים, שוב אתם צריכים להישאר מאוחר ולמי יש זמן לבשל בין לבין. מהיום, יש דרך נוחה יותר ובריאה יותר, לדאוג לארוחה לילדים, גם כאשר אתם מתעכבים בעבודה. הפתרון החדש של סטארקיסט, שנקרא לאנץ' בוקס, חשוב בשבילכם, טוב בשבילם. גם כאשר אתם בעבודה, אתם יודעים שאתם דואגים לילדים לארוחה מלאה ומאוזנת תזונתית.

מעל 20 גרם חלבון למנה!

הילדים שלכם גדלים. הגוף שלהם זקוק לאנרגיה בריאה ולהרבה חלבונים. בכל ארוחת לאנץ' בוקס של סטארקיסט, אתם דואגים לילדים לקבל מאכלים עשירים בחלבון, כמו שהם צריכים. משום שחלבונים הם אחד מאבות המזון שילדים חייבים לקבל בשפע, כדי לגדול ולהתפתח כמו שצריך. אלה הם אבות המזון שבונים את הגוף, הם חיוניים להתחדשות התאים, חשובים לראייה, לשרירים ואפילו לבריאות העצמות. הגוף שלנו ושל הילדים כמובן, לא מסוגל לייצר את כל חומצות האמינו הנדרשות. בדיוק בשביל זה, הגיעה הארוחה המגוונת, שכוללת מגוון מאבות המזון, עם יותר מ-20 גרם חלבון בכל מנה! אז במקום שהילדים ינשנשו שטויות, תנו להם ארוחה מאוזנת שעדיפה על כל ארוחה אחרת שהילדים יכינו לבד.

כמה שניות במיקרוגל, והכל מוכן

כהורים אחראים, אין שום צורך להתחיל להסביר לילדים מהי החשיבות של חלבונים ולמה חשוב להם לאכול מאכלים עשירים בברזל. מה שכן צריך לעשות, זה להשאיר להם בבית ארוחות קלות להכנה, טעימות לאכילה ומזינות על פי מיטב ההמלצות של התזונאים. מה שנחמד עם לאנץ' בוקס של סטארקיסט, זה שמדובר בטעמים שכולם אוהבים. וחוץ מזה, תוך מה שניות במיקרוגל ישנה ארוחה חמה ומלאה, בלי פשרות. טעם נהדר, ובלי להסתבך עם בישולים ארוכים או מסובכים. מעולה לילדים וטוב גם להורים העסוקים.

מגוון טעמים שילדים אוהבים

יכולנו לדבר הרבה על החשיבות של תזונה מאוזנת, על החשיבות של מזונות עשירים בוויטמין d וכיוצא בזה, אבל סביר להניח שאתם יודעים את כל זה. מה שחשוב זה להציע לילדים את כל הדברים הטובים, ארוזים במנה נוחה להגשה ועם כל הטעמים שעושים חשק לאכול.

  • הילדים אוהבים סגנון איטלקי, פסטה, פיצה עם תוספות טריות וכדומה? השאירו להם לארוחת צהרים או לארוחת הערב, לאנץ' בוקס מנת פסטה עם רוטב בסגנון נפוליטנה, בשילוב הטונה הטעימה, עם עגבניות מיובשות ואיכותיות.
  • הילדים אוהבים אורז וטעמים פיקנטיים? סדרו להם את מנת ארוחת הצהריים, על בסיס טונה פיקנטית, עם תיבול מעניין, בשילוב אורז בסמטי וירקות בשילוב מנצח ומאוד טעים.
  • חשוב לכם שהילדים יאכלו טוב ויגוונו גם עם קינואה? נהדר, השאירו להם את הלאנץ' בוקס עם כל הטוב בפנים. שילוב של קינואה, ואורז, ופלפלים, עם טונה ולימון וטימין. שילוב של חלבון, פחמימה, ירקות, במנה שילדים מאוד אוהבים.

ארוחה מושלמת עבור הילדים

אז בואו נסכם, למה מדובר בארוחה שיכולה להתאים כל כך לילדים:

  1. ארוחה מאוזנת, עם מה שילדים צריכים – אבות המזון שילדים שגדלים ובני נוער צריכים.
  2. פשוט וקל – אין שום צורך במיומנויות בישול. ארוחה במארז קל לפתיחה, חימום קצר במיקרוגל והארוחה מוכנה!
  3. פשוט טעים – כמה טעמים טעימים, שכל הילדים אוהבים. לא חריף מדי, לא מלוח מדי, הכל באיזון, נכון ומוצלח. מבחני הטעם אצלכם בבית יקבלו ציון גבוה במיוחד!
  4. כל הטוב שבטונה, בלי תוספים מיותרים – מקסימום טעם והנאה, בלי תוספים מיותרים.

 

 

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x