כל הסיבות ללמוד להכין קציצות טונה

יש מאכלים שכדי להכין אותם צריך לטרוח ולעבוד קשה. מאכלים אחרים, לעומת זאת, ניתן להכין בזריזות וללא טרחה מרובה. מאכלים מן הסוג השני יכולים להיות מפתיעים, שכן הם לפעמים נראים מושקעים וטובים במיוחד. מסיבה זאת וגם מעוד הרבה מאוד סיבות אחרות, כדאי לכם ללמוד להכין קציצות טונה. וגם אם אתם מכירים מתכון אחד, שווה לכם לקרוא את מה שיש לנו לומר בעניין זה. זה כדאי.

קציצות טונה, הכי קל להכנה

יש קציצות דגים שבכדי להכין אותן צריך לעשות המון הכנות מקדימות. אך כאשר מדובר על טונה, יש קיצור דרך שמאפשר לכל אחד להכין את הקציצות הנפלאות בצורה קלה שכמעט אי אפשר להאמין. כל מה שצריך בכדי להכין את הקציצות אלה הן כמה קופסאות של טונה. לא צריך לפלט, להוציא עצמות. לא צריך להסיר את העור. אפילו לא צריך לטחון. מועכים מעט את הדג שמוציאים מהקופסא ומוסיפים כמה מרכיבים שיש בכל בית. מעט ביצה, מעט תבלינים, מעט פירורי לכם. זהו אחד המאכלים הכי קלים להכנה, הכי פשוטים לביצוע גם הכי בריאים. גם אם אתם אוהבים בשר, מפעם לפעם, גוונו עם הקציצות הנהדרות הללו. קל, פשוט וטעים מאוד. רק מערבבים את המרכיבים השונים ותוך כמה דקות הכל מוכן.

בריא מאוד, לקטנים ולגדולים

אם כל מה שהיה לנו לומר לגבי קציצות טונה זה שקל מאוד להכין אותן, היינו מסיימים בזה. אבל יש עוד המון דברים שאפשר לומר על הקציצות הללו. למשל, על בסיס אותו מתכון לקציצות טונה פשוט אפשר להכין קציצות מטוגנות או קציצות אפויות. טונה הינה דג מאוד בריא ומומלץ למאכל. הוא עדיף בהרבה על בשר שמן ויש בו חומצות שומן בריאות מאוד וטובות להתפתחות המוח. זהו מאכל שמעניק לגוף המון חלבון איכותי ובריא. הן בריאות מאוד לילדים, לנוער ולמבוגרים. והעובדה שאפשר להכין את הקציצות בתנור מעניקה שפע בריאות למי שלא רוצה מאכלים עתירי שומן.

איך שאוהבים, עם רוטב או בלי

יש הרבה מאוד גישות להכנת קציצות טונה. משמעות הדבר היא שלכל בית ולכל אחד ניתן להתאים את הסגנון המועדף שיהפוך ל"מאכל הבית". כפי שאמרנו, לא חייבים להכין אותן מטוגנות בשמן עמוק או לא עמוק. קציצות טונה אפויות מבטיחות טעם נהדר, דל בשומן. ומלבד זאת, ניתן לשדרג אותן עם תוספת של רוטב נפלא. ואם תשאלו אותנו איזה סוג של קציצות טונה ברוטב כדאי להכין, נספר לכם שיש הרבה מאוד גישות ושיטות. ניתן להכין אותן ברוטב עגבניות מתקתק. ניתן להכין אותן ברוטב סלסה חריף. ניתן לתבל אותן בהרבה מאוד סגנונות ולשלב אותן לצד סלטים מכל הסוגים. עם שום או בצל או בלי רוטב בכלל – מה זה חשוב העיקר שהן כל כך טעימות ובריאות. גם בכריך עם חסה טרייה ומיונז, מקבלים יופי של ארוחה, קלה ומהירה.

תנו לילדים בריאות

עוד סיבה טובה למהר ולהכין קציצות טונה הינה העובדה שהן מתחבבות מהר ובקלות גם על ילדים. כן, קציצות טונה לילדים הולכות נהדר משום שהן לא מזכירות בטעמן דגים אחרים. גם אם הילדים לא מוכנים לנסות דג אפוי או מטוגן וגם אם נרתעים משניצל דג, את הקציצות ההלו, שתלמדו להכין, תוכלו להגיש להם בכיף ובהנאה. אולי זה בגלל  הצבע ואולי זה בגלל המרקם, על כל פנים, זה יופי של דבר אם אתם הורים לילדים. ואגב, יש ילדים שמאוד נהנים לעזור להורים להכין את הקציצות. אז יש לכם גם פעילות משותפת, בריאה ונהדרת.

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x