ספגטי עם טונה – תופתעו כמה שזה טעים

יש בנמצא שילובים שהולכים יחד באופן הכי טבעי בעולם ויש גם שילובים מפתיעים. שילוב טבעי יהיה למשל שניצל עם צ'יפס. לחמנייה עם שוקולד. גלידה ווניל שוקולד או פסטה עם רוטב עגבניות. ספגטי עם כדורי בשר. מוקפץ עם בצל מטוגן. אבל יש גם דברים אחרים, שצריך להתרגל אליהם. דברים שברגע הראשון לא נראים כמו שילוב מי יודע מה אבל אחרי שמנסים, מגלים עד כמה שהם פשוט נפלאים ביחד. אם אתם מכירים את השילוב הטבעי של טונה עם מיונז, הגיע הזמן שתכירו עוד שילוב שמסתבר כמוצלח מאוד. שילוב של ספגטי עם טונה. נשמע לכם לא מובן מאליו? אנו מבטיחים כי גם אתם תיווכחו שזה מאוד מאוד טעים. ואם אתם הורים, יתכן מאוד שתוכלו להפתיע את הילדים משום שזו מנה פשוטה להכנה, בריאה וגם בהחלט טעימה.

ספגטי עם טונה בנוסח בולונז

יש לנו חברים טובים שיכולים לעמוד במבטח ולבשל להנאתם כל היום, מהבוקר עד הערב. אין לנו שום דבר נגד בישול דג טונה ואפשר בהחלט לבשל את הדג הנפלא הזה שהוא עשיר מאוד בחלבון ומאוד בריא, אבל כדי להכין ספגטי עם טונה לא חייבים (אם לא רוצים) להשקיע בבישולים ארוכים ומסובכים. גם טונה מקופסה זה בסדר גמור.

מנה שמככבת בהרבה מאוד בתים הינה ספגטי בנוסח בולונז. אין לנו כל כוונה לזלזל במנה הזאת ובהחלט כבודה במקומה מונח. אבל הפעם נרצה להציג גרסה שלה בנוסח פחות מוכר אבל לא פחות נהדר. אז קבלו אותה, ספגטי עם טונה בנוסח בולונז. מנה קלילה, פשוטה להכנה, בלי בשר אבל עם המון טעם.

טעים ולא קשה להכין

לפני שנסביר איך בדיוק מכינים ספגטי עם טונה תראו מה אתם צריכים שיהיה בבית. צריך שיהיה לכם פסטה או ספגטי מהסוג האהוב עליכם וכך גם בצל, שום וקטשופ. כדאי להשקיע עם רוטב צ'ילי, פפריקה, אבקת מרק, סוכר, מלח ופלפל.

כדי לשלב בין טעם נהדר לבין ערך תזונתי טונה, הרבה חלבון ומעט שומן, זה מה שתעשו. קחו את הגזר וקצצו אותו. חממו שמן במחבת וטגנו את הגזר. לאחר שהגזר מתרכז מעט, הוסיפו גם בצל קצוץ והמשיכו לטגן. לבסוף, קצצו את השום והוסיפו גם אותו לשמן. לכל הכבודה הזאת הוסיפו מעט קטשופ, שפכו פנימה גם צ'ילי, את הפפריקה, אבקת המרק, הסוכר (אם אתם מאלה שאוהבים יותר מתוק) וכן את המלח והפלפל לפי טעמכם. את כל זה יש לבשל בערך כ-10 דקות. מומלץ להקפיד על ערבוב מתמיד כדי שלא יתקבלו חלקים חרוכים.

לאחר שהרוטב מוכן, בשלו את הספגטי. אם אין לכם ניסיון בכך, פשוט קראו את ההוראות שעל האריזה וזה ממש לא מסובך. כשהספגטי מוכן שפכו את המים וסננו היטב את האטריות. הוסיפו את הטונה וערבבו היטב. כעת מוסיפים את הרוטב שהכנו ובוחשים היטב. את המנה כדאי להניח בצד למשך מספר דקות. כך הטעמים נספגים היטב.

מתאים גם לשומרי משקל

כדאי לדעת שאין שום בעיה ליהנות מטונה טעימה גם אם אתם רוצים לשמור על המשקל. כמות הקלוריות של טונה זה ממש לא בעיה ותמיד אפשר לבחור טונה במים במקום טונה בשמן, אם רוצים. חוץ מזה, יש כאן עניין פשוט של מידה. לא חייבים להעמיס על הצלחת מנה גדולה יתר על המידה של הספגטי. ויש גם גרסאות של ספגטי מקמח מלא, אם אתם ממש בקטע של בריאות. חוץ מזה, אפשר להכין את המנה הזאת על בסיס רוטב עגבניות בסיסי יותר כך שהיא תתאים גם לילדים די בררנים.

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x