סוגי דגים מומלצים לאירוע

כולם אומרים שאוכל זה החיים, לא ככה? אוכל מעסיק אותנו, אנחנו כל היום חושבים עליו. לא סתם אחד הבילויים הנפוצים ביותר הוא יציאה לבית קפה או מסעדה. ובעידן של שפע, כשאנחנו לא צריכים לאכול רק בשביל לשרוד, נראה שאנחנו כל הזמן מחפשים דרכים לשדרג את האיכות והטעם של המנות שנוחתות לנו על הצלחת.

אין עונה טובה לאירועים חברתיים ומשפחתיים שכוללים ארוחת דגים טובה, ואם אתם מתכננים לקיים אחד או כמה כאלה, הגעתם למקום הנכון. בין אם אתם מתכננים משהו גדול ומפוצץ שכולל פוד טראק לאירועים, ובין אם אתם מתכננים משהו קטן יותר וצנוע, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הדג הנכון.

יש מבחר לא קטן של דגים- סלמון, דג טונה, לברק, אמנון, ובדיוק בגלל זה באנו לעשות לכם סדר, כדי שתוכלו להתאים את סוג הדג לאופי האירוע, ולהפוך את הארוחה למושלמת ומהנה.

היתרון שבאכילת דגים

חוץ מזה שדגים טעימים נורא, הם גם בריאים. בשנים האחרונות המודעות לבריאות הגופנית שלנו עלתה, והיא מהווה פקטור בבחירה שלנו מה להכניס לפה ומה לא. לרוב, דגים הם דלי קלוריות ועשירים בחלבונים, וזה מה שהופך אותם למאכל האולטימטיבי. אז בואו נעבור על כמה סוגי דגים שונים שיכולים לשדרג את הארוחה שאתם מתכננים.

"איזה דג הולך הכי טוב עם האירוע שלי?"

טונה – דג קליל ופופולרי עם ערכים תזונתיים מעולים, תוכלו למצוא באתר מגוון מתכונים שונים לכריכים, מאפים, פסטות, סלטים וקציצות שתוכלו להכין יחד עם טונה. הטונה מתאימה יותר לאכילה יומיומית, וארוחות צהריים או ערב קלילות ואינטימיות.

סלמון – הסלמון הוא דג נהרות מאוד נפוץ. הוא מוגש ברוב המסעדות כיום, וניתן לצרוב או לאפות אותו. הסלמון עסיסי ובשרני, והוא מתאים יותר לאירועים קצת יותר רשמיים, פחות יומיומיים, ארוחת צהריים או ערב עם אורחים.

לברק – הלברק הוא דג ים תיכוני טורף, שניזון מדגיגונים ודיונונים. הוא מתאים לאירוע חגיגי ורשמי, נהוג לצרוב אותו על הגריל ולהגיש אותו שלם. 

באס – הבאס הוא דג מים מתוקים צפון אמריקאי, שהוגש בעבר במנות של מסעדות יוקרה. לאט לאט הוא עשה תהליך, וקיבל מקום של כבוד גם במטבחים הביתיים. תוכלו להשתמש בבאס כדי להכין סביצ'ה, גפילטע או חריימה.

דניס – הדניס הוא דג ים תיכוני קטן ושמנוני. תוכלו לבשל אותו בכל מיני דרכים, אבל המומלצת ביותר היא בטיגון על מחבת, וזה מה שהופך אותו למרכיב המושלם לשניצל דג.

מוסר – המוסר הוא זן ממשפחת דגים טורפים שניזונים מדגים קטנים. למוסר מרקם חלק, והוא נחשב לקליל, תוכלו לצרוב אותו במחבת, לאפות אותו או לטגן. 

אל תחכו לזמן המתאים, כי אתם לא צריכים סיבה מיוחדת, הזמינו את כולם, קנו דגים טריים, ושבו לאכול עם האנשים שאתם אוהבים.

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x