מתכון טונה מתאים פיקס לכל מיני אירועים

בהזדמנויות שונות, אירועים משדרגים את טעם החיים. אך מה מגישים? מאכלים מסוימים יתאימו לכל מיני אירועים גרנדיוזיים. מאכלים אחרים יתאימו מאוד לכל מיני אירועים צנועים, עם הרבה פחות אורחים. אבל היופי שאפשר למצוא עם מתכון טונה משובח זה העובדה שהוא מתאים פיקס, לכל מיני סוגים של אירועים. אם אתם מתכננים אירוע קטן בחיק המשפחה או שאתם רוצים להזמין קבוצה גדולה של חברים, אם אתם מארגנים חגיגה ורוצים משהו מדהים לנשנוש בקבלת הפנים, מתכון טונה תמיד מאוד טעים, תמיד מאוד מתאים.

מתכון טונה להכנת פשטידה כמעט בין רגע

אירועים מתוכננים מראש הם לא היחידים. לפעמים מאוד נחמד, כיף וספונטאני להתארגן על אירוע לא מתוכנן עם חברים קרובים או עם בני משפחה שאוהבים. אך מה הבעיה עם האירועים הספונטניים? מה שקצת פחות נוח זה שלא תמיד יש משהו מוכן בסיר על הגז או מוכן להגשה, מאורגן במקרר. אז אם אתם מחפשים מתכון טונה שיתאים פיקס גם לאירועים פתאומיים, נחמדים אך גם קצת מפתיעים, אנו מציעים שתמיד יהיו בבית החומרים הדרושים להכנת פשטידת טונה. למען האמת, אפילו לא צריכים להתארגן על חומרים ומצרכים באופן מיוחד. פשיטה שכזאת, עם טונה כמרכיב עיקרי, הולכת מושלם עם כל מיני סוגים שונים של מרכיבים. כמעט כל מה שיש לכם במקרה במקרר או במזווה – יתאים בהחלט. אפשר להוסיף לפשיטה שכזאת תפוחי אדמה או תירס. אפשר להוסיף לפשיטה שכזאת פטריות טריות או פטריות מקופסה. אפשר להוסיף גמבה קצוצה, בצל טוב, אפילו זיתים או גבינות ואין ספור דברים אחרים.

זוהי הקציצה שתמיד מצליחה

אנחנו יודעים טוב מאוד שלא תמיד מתחשק להגיש פשיטה. יכול להיות שמתארגן לו אירוע שמה שמתחשק יותר להגיש בו אלה בעצם קציצות. אבל אם חשבתם שצריכים תמיד להשתעמם עם אותן קציצות רגילות, שכולם מכירים, קבלו רעיון מנצח. רעיון שאי אפשר לפספס איתו, באירועים לקטנים או באירועים לגדולים – קציצות שמכינים עם טונה! תוכלו למצוא בקלות מתכון לקציצות טונה, ללקק את האצבעות. למעשה, תוכלו למצוא הרבה יותר מאשר גרסה אחת, למתכון מסוג זה. תוכלו להכין את הקציצות עם רוטב חריף או עם רוטב מתקתק. אפשר להכין את הקציצות הללו בגרסה שנראית רגילה או בגרסה שהופכת את הסגנון לקבב או דמוי המבורגר. ורוצים לדעת מה עוד? אין שום בעיה להפוך את המתכון הזה למתאים מאוד, אפילו אם רוצים לשמור על המשקל או אם חלק מהמוזמנים שומרים על דיאטה. כל מה שצריך זה להשתמש באותו המתכון בדיוק אבל לוותר על שלב הטיגון. במקום זה, לוקחים את תערובת הקציצות, מעצבים את הקציצות בגודל הרצוי וקדימה – מכניסים לתנור. אגב, בתערובת אפשר לשים כל מיני סוגים של תבלינים ולשחק עם הכמויות של פירורי הלחם, כדי להשיג את המרקם והטעם שהכי רוצים.

הסלט המתאים לאירוע הנעים

גם באירועים כמו ימי הולדת בשעת בוקר או אירוח בשעת ערב מוקדמת, אפשר ליהנות עם מתכוני טונה נוספים. סלט מוצלח משרג את הארוחה, אז מה דעתם על קערת הגשה ובתוכה סלט טונה מעולה? בשלב זה רק נדגיש שגם את הסלט עם נתחי הטונה העסיסיים והטעימים אפשר להכין בשלל גרסאות לפי הטעם. קחו את הירקות שאתם רוצים וקצצו היטב. תוכלו ללכת על גרסה שונה, עם מצע של ירקות קלויים. בנוסף, אין שום בעיה להוסיף מלמעלה פינוקים כמו קרוטונים, אגוזים או שומשום קלוי וטעים.

 

 

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x