מגשי אירוח לאירוע

היא מביאה עמה טעמים עשירים שקשה נורא עד בלתי אפשרי להתבלבל בה, יש בה חלבון בכמות גבוהה ומומלצת עבור ספורטאים, והיא כוללת בתוכה רכיבים תזונתיים חשובים לרבות ויטמין B6 ו-B12 וכן מינרלים לרבות אשלגן, ברזל ומגנזיום (וזה רק על קצה המזלג).

טונה היא ללא ספק אחד מן המזונות היותר פופולריים בכל בית בישראל, והיא נחשבת לרכיב נפלא עבור אינספור מתאבנים לארוחות בוקר, פריט חובה בכריכים ססגוניים ונהדרים וכן למנות קטנות אך משביעות לאורחים באירועים וכן אירוח ביתי.

למעשה, המנעד והמגוון שבו אפשר להשתמש בטונה הוא כה גדול, עד שגם מאמר זה מרגיש לנו כמעין טעימה קטנה מתוך עולמות קולינריים עשירים ונפלאים. אבל היי, לפחות כך נוכל לתת לכם השראה להשתמש ברכיב הנהדר הזה עבור מגוון מתכונים נוספים, מוכרים וכן מאולתרים.

אז אם יש לכם אורחים שעתידים להגיע, ואתם מחפשים פתרון שלא מצריך בישולים מסביב לשעון, כאן ריכזנו מספר דוגמאות למנות אירוח מהירות וטעימות.

 

אבוקדו ממולא בטונה

אבוקדו לכשעצמו מעניק לנו מנעד של טעמים נפלאים ועשירים, ולכן, אפשר רק לדמיין כיצד מילוי טונה יוכל להעשיר את המנה אף יותר.

לצורך המתכון עליכם להצטייד בחצי גזר קלוף וקצוץ, רבע בצל קצוץ דק, לימון סחוט אחד, כפית מיונז, מעט פלפל ומלח לפי הטעם ופחית טונה של סטארקיסט.

הוסיפו את כל הרכיבים לקערה וערבבו היטב. עכשיו הנה הטריק – כסו את הקערה בניילון והניחו לטעמים להתערבב זה בזה למשך שעה עד שעה וחצי. עתה חצו אבוקדו לשניים, ובמקום אזור הגרעין, הניחו את המחית שיצרתם יחד עם הטונה. האבוקדו לכשעצמו יכול לתפקד כמגש אירוח ססגוני.

 

קסדיות טונה

קסדייה, המנה המקסיקנית המוכרת ביותר בעולם, בהחלט יכולה להוות קרקע פורייה גם לכריכוני טונה נהדרים שיוגשו לאורחים במלוא הססגוניות ובנראות מקסימה.

לשם כך, עליכם להצטייד בקופסת טונה, 2 כפות, רבע כוס רוטב סלסה, 6 טורטיות, מעט פלפל ומלח לפי הטעם וגבינה צהובה מגורדת.

בקערה, הניחו את כל המרכיבים למעט הגבינה והצהובה וערבבו עד לקבלת מרקם אחיד. מרחו שווה בשווה את שני צדי הטורטייה ולאחר מכן פזרו גבינה צהובה מגוררת בנדיבות. הצמידו את הטורטייה על חצייה, וטגנו אותה קלות עד להזהבה. מומלץ להגיש בשילוב ירקות חתוכים.

 

ביצה במילוי טונה

ביצה כמגש האירוח היא טכניקה נהדרת שמשלבת בין נראות לבין טעמים עשירים. המתכון הבא הוא כל כך פשוט, שמרבית הסיכויים שכבר יש לכם את כל הרכיבים במזווה ואין כל צורך בהכנה מוקדמת.

לצורך ההכנה עליכם להצטייד ב-6 ביצים, פחית טונה, 2 כפות מיונז, כף אחת של חרדל, חצי כפית של שום קצוץ, מעט פפריקה, ומלח ופלפל לפי הטעם.

הרתיחו את הביצים, לאחר מכן קלפו אותו וחתכו אותן לחצאים. הוציאו את החלמונים ובעדינות והניחו אותם בקערה. אל הקערה הוסיפו את יתר הרכיבים וערבבו עד לקבלת מרקם אחיד. מומלץ להניח לבלילה לנוח במקרר כשעה למיצוי הטעמים.

לאחר מכן, החזירו בעדינות כפית נדיבה של המילוי בתוך אזור החלמון. בתיאבון!

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x