מאכלים בריאים מבוססי טונה שכדאי להגיש באירועים

דגים תמיד היו מאד ומעולם מוצר טעים וגם מקור לקבלת כוח, חלבונים וויטמינים ושאר מרכיבים טובים. בעוד שדגים כמו טונה, אמנון, פורל ואחרים – מציעים ערכים תזונתיים מעולים, כמו: אומגה 3 הדרוש לבניית עצמות. דגים מכילים אחוז חלבון גבוה, אין בהם הרבה שומן והם מעולים לבניית מסת שריר ללא שומנים.

אם אתם רוצים להגיש טונה באירוע שלכם, ובחרתם לחגוג את השמחה הקרבה בין כתליו של אולם אירועים בצפון – חשוב לבחור מנות דג טובות וכאלה שמכילות דגים טריים מאגמים בצפון או מימת הכינרת. בכול מקרה, חשוב שתכירו כמה מאכלים בריאים מבוססי טונה שאפשר להגיש באירועים:

קיש טונה

פשטידת טונה או קיש אישי – יהיה נפלא אם תגישו אותו כמנת פתיח! בעוד שהשילוב בין בצק טרי לבין נתחי טונה מלאי טעמים ותיבול -יהיה נפלא! את הקיש אפשר להגיש בקבלת הפנים לצד פשיטות נוספות. בדקו ממה מורכב הקיש, ווודאו כי הוא מלא טעמים ונגיש לאכילה בביס אחד או שניים. 

סושי

הסושי המסורתי שמגיע מיפן: מכיל בדרך כלל פירות ים, סרטנים ודגים שאינם תמיד כשרים. במקרה כזה טונה מהווה תחליף נהדר לדגים הלא כשרים, אותם מכניסים אל רול הסושי המוכר. לכן אופציה של  סושי כשר לאירועים – הופכת מעולה ואטרקטיבית במיוחד! 

נתח טונה בעשבי תיבול

מי שחוגג אירוע, יודע כי נהוג להגיש נתח דג עסיסי עבור המנה הראשונה. דג טונה שמוגש עם גרגירי חומוס רכים או ברוטב אדמדמם מסורתי – יאפשר מנת פתיחה מופלאה עבור האירוע שלכם. 

מאפינס דגים

מאפינס הם אותם מאפים רכים מלאים בירקות וחומרי גלם איכותיים. מטרתו של המאפה, הוא לאפשר מנה מלוחה או מתוקה, במגוון רחב של טעמים. בדקו כיצד אפשר להגיש את מאפינס דגים, כתוספת מעולה ומקורית למנות שתגישו אל השולחנות. 

סלט פסטה

סלט פסטה מורכב בדרך כלל מפסטה, נתחי טונה, זיתים שחורים מגולענים, עגבניות שרי, בצל ורוטב שבמקורו מיונז וחרדל. אם אתם מארגנים אירוע בבית הפרטי: תוכלו להכין בקלות סלט כזה, שיהווה מקור נפלא לפחמימות וחלבונים שיולידו תחושת שובע. 

סנדווצ'ונים או פריקסה

עבור אירועים קטנים של מקום העבודה, או עבור אירוע בשטח פתוח – אפשר להגיש סנדווצ'ונים קטנים בהם טונה, ירקות, ולימונים כבושים. סנדוויצ'ים כאלה ידועים גם כ'פריקסה', שהוא מאכל צפון אפריקאי מעולה המוגש באירועים מסוגים שונים. 

תבשיל טונה עם תפוחי אדמה

גם תבשיל טונה עם תפוחי אדמה יכול להיות הצלחה, במידה ותכינו אותה עם התבלון הנכון. בכך רבים מספקים מנה ראשונה או נשנוש נחמד לאירוע עם תוספת בצל ננסי, צלפים וכדומה. 

לסיכום, אוכל לאירועים מעורב בטונה יכול להוסיף לא מעט לתפריט באירוע שאתם מארגנים. לכן חשוב להוסיף למנות גם טעם וגם ערכים תזונתיים. 

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x