מאכלים מיוחדים שאפשר להכין עם דג הטונה

דג הטונה הוא אחד מהדגים המבוקשים ביותר והנפוצים ביותר שקיימים בכל מטבח בישראל בפרט ובעולם כולו. בכל שנה נידוגים מיליוני טונות של דגי טונה ממי האוקיינוסים. במטבחים עדתיים ישראליים רבים כמו בעולמות קולינריים רבים ומגוונים מסביב לעולם, הוא מקבל מעמד של כבוד. רובנו משלבים אותו בסלט  או בכריכים, אך האפשרויות עמו הן בלתי מוגבלות. אלו כמה מאכלים המשלבים את דג הטונה ממטבחים מכל קצות העולם שיגרמו לך ולאורחים שלך ללקק את האצבעות. 

פריקסה

לחמניית שמרים עשירה המטוגנת בשמן עמוק עמוסה בכל טוב, מה עוד אפשר לבקש? הטעמים העשירים והמורכבים של חומרי הגלם שבפריקסה הם אלו שהפכו את התענוג הצפון אפריקאי הזה ללהיט שהוא היום. טונה מתובלת, לימון כבוש וביצים קשות הן המלית הקלאסית ביותר ומכאן והלאה אפשר לרוץ עם הדמיון ולהכין כריכים משגעים שבתוך הלחמנייה הפריכה בחוץ והנימוחה והאוורירית בפנים יהיו פשוט עונג צרוף. 

כמה מהלהיטים הגדולים בכל קייטרינג

ישנן כמה מנות שהופכות תמיד לכוכבות הערב בכל אירוע עם קייטרינג חלבי. באמצעות השימוש בדג הטונה ניתן לעשות גרסאות חלביות משגעות למנות בשריות קלאסיות או להגיש מנות בעלות מעמד משל עצמן שימשכו את תשומת הלב ויחזירו את האורחים שוב לדוכן לחוות עוד ועוד.

קבבונים

גם באירועים עם קייטרינג חלבי, לא חייבים לוותר על אחת המנות הפופולריות ביותר. במקום קבבוני טלה או עגל, ניתן להכין את הקציצות האהובות מטונה ולצלות אותן על הגריל. הם ילכו נהדר עם מטבלים מפנקים כמו טחינה ירוקה או פסטו ותמיד כיף לנשנש אותם בעמידה על שיפוד או אל צלוחית קטנה, מה שהופך אותם לפינגר פוד המושלם. 

טטאקי טונה אדומה

נתח של טונה אדומה טרייה ואיכותית הנצרבת על מחבת ממש רק לרגע, לסגירה בלבד, ומוגשת ברוטב יפני עשיר מלא בטעמי אוממי. לאלו מאיתנו שלא חוששים מדג נא ואף מקבלים באהבה את הלהיט היפני, מדובר במנה יוצאת דופן במרקם ובטעם שלה שתפתיע ותרגש.

סושי

איזון הטעמים המושלם והאסופה המדויקת של חומרי גלם טריים היא שהפכה את הסושי היפני ללהיט בינלאומי שכובש היום את עולם כולו. אין חובב סושי שאינו מכיר את ה"ספייסי טונה" הפופולרי. גם בסושי משמש הדג להכנת סוגים רבים של רולים ובאירועים רבים עם קייטרינג חלבי סושי הוא אחד הפינוקים השווים.

סלט ניסואז

הסלט הצרפתי העשיר והמלא כל טוב  הוא פצצת חלבון שלא יהיה רק טעים, טרי וכיפי, אלא יספק לך את כל האנרגיה הנדרשת במהלך היום. השילוב של ביצים, טונה ושעועית ירוקה המונחים על ירקות טריים מספק לגוף את כל הנדרש לו והופך את הסלט להרבה יותר מסתם נשנוש, אלא לארוחה עשירה ומזינה שתחזיק אותך היטב לאורך היום.

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x