למה טונה כל כך פופולרית ואהובה בישראל

אין ספק שהישראלים למדו בשנים האחרונות להתחבר לדגים. אפשר לראות את זה בפריחה של מסעדות דגים ובשפע המתכונים למאכלי דגים שאנשים מחליפים ביניהם ומחפשים ברשת. אבל בין כל אותם מאכלי דגים, טונה מאז ומעולם תופסת מעמד פופולרי במיוחד. למה היא כל כך פופולרית ואהובה בישראל? אלה הסיבות שאתם חייבים להכיר.

צי'ק צ'ק אפשר לאלתר ארוחה

יש מאכלי דגים שבשביל ליהנות מהם כמו שצריך חייבים לבלות שעות במטבח. מי שאיננו בעל הרבה ניסיון בצליית דגים או בהכנת תבשלים מורכבים לא יצליח להרכיב מנה מוצלחת כהרף עין. בוודאי שלא ניתן לקצור הרבה מחמאות כשמארחים, אם לא מכירים מתכון משפחתי עתיק, להכנת דג חריף או פיקנטי. אבל בדיוק כאן טמון אחד מסודות הפופולריות של טונה. פה הסיפור ממש הפוך. לא חייבים להיות בשלנים מקצועיים באופן מיוחד בכדי להכין מחומר הגלם הבריא הזה יופי של ארוחה. למעשה, אפילו אם מאוד קצרים בזמן, אפשר צי'ק צ'ק לאלתר ארוחה, טובה וטעימה. חזרתם עייפים מהעבודה? מהר מאוד תוכלו לפתוח קופסא, להוסיף כמה ירקות, או לטגן בצל, לערבב עם קצת רוטב ויש לכם סלט טונה לעניין. אין שום בעיה לבשל כמה ביצים ולהכין ארוחה מאוזנת, טובה עם נתחי טונה וקצת שמן זית ותבלינים מעניינים.

ערך תזונתי גבוה – רק בריאות

בתקופה הזאת, המון אנשים מבינים את החשיבות של מזון בריאות. יש הרבה בתים שבהם, מה שלא בריא לא עולה על הצלחת. ומזון בריאות זה לא רק ירקות טריים ופירות, עם כל החשיבות של הדבר. מזון בריאות וערך תזונתי גבוה זה גם מאכלים עם הרבה חלבונים, ומינרלים ובלי יותר מדי כולסטרול. וגם זו סיבה לפופולריות של הדג שקיים בכל בית, מוכן לאכילה במזווה. דג טונה ערך תזונתי הופך אותו ללהיט גם בקרב אנשים שמאוד מקפידים על מה שהם אוכלים ועל מה שהם מגישים. יש בפנים הרבה מאוד חלבון טוב ובריא. אם שומן מדאיג אתכם, דעו שלא הרבה שומן מסתתר בפנים. זהו פתרון מעולה לצד סלטים טריים, כארוחה מרכזית או לנשנוש בריא. מנת בריאות לילדים, למבוגרים, לקשישים. הערך התזונתי הגבוה ניכר בחומצות השומן הבריאות, זה הדבר שטוב מאוד למוח, וגם טוב מאוד לזיכרון.

מתאים מאוד גם לדיאטה

לפעמים רוצים ליהנות מאוכל דיאטטי אבל גם טעים מאוד. נשמע מסובך? לא בהכרח. אלה לא שני דברים שלא יכולים ללכת ביחד. וגם זה, תאמינו או לא, קל מאוד להשיג עם מאכלי טונה מתאימים. בזכות העובדה שאפשר לקנות את השימורים הללו עם מים ולא רק בשמן, ניתן להכין גם גרסה דיאטטית כמעט לכל מאכל שאוהבים. קחו לדוגמא קציצות מצוינות. אפשר להכין קציצות מנתחי הדג המעודנים ברבע שעה של הכנה. אפילו לא חייבים לטגן במחבת משום שקל מאוד לחמם בתנור, זה כל הסיפור. טעים, בריא, דיאטטי ופשוט שווה.

הפתרון שגם ילדים אוהבים

אם אתם הורים, גם זה דבר שטוב לדעת. הרבה ילדים לא מאוד מתחברים לדגים. אבל מה שנכון, כל ילד כמעט אוהב לפחות מאכל אחד או שניים שמתבססים על טונה. זו סיבה מאוד חשובה לכך שהרבה הורים מעריכים את הדג הזה ומקפידים להכין ממנו מטעמים, שגם הילדים אוכלים. ניסיתם לתת לילדים סלט ביצים וטונה? הכנתם להם קציצות טובות, או לערבב עם מיונז, בתוך כריך מושקע וטעים? כשיש משהו פשוט, קל להכנה, טעים ובריא, שגם הילדים אוהבים, מי צריך יותר מזה

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x