כך תוכלו להפתיע עם קציצות טונה טובות יותר

אם נדרג את המאכלים האוהבים ביותר, אין ספק שקציצות תתפוסנה את המקומות הגבוהים ברשימה. ואל תחשבו בטעות שקציצות טובות מאוד רק כאשר מכינים אותן מנתח של בשר עסיסי או מבשר טחון, עם קצת שומן ובצל מטוגן. גרסה יוצאת מן הכלל של המאכל האהוב הזה מוציאה את הבשר ובקומו שמה חומר גלם קצת אחר – טונה. ואם אתם רוצים להפתיע את הילדים, את האורחים או אפילו את עצמכם, עם קציצות טונה טובות יותר, אתם חייבים לקרוא את הטיפים הבאים. כך תכניסו יותר טעם, כך תכניסו יותר עניין, כך גם תוכלו, אם תרצו, להכין גם אופציה יותר דיאטטית ומאוד טעימה.

מכניסים פיקנטיות בשביל טעם נפלא

קצת פיקנטיות בחיים זה תמיד טוב. לכן מפתיע לגלות שהרבה אנשים חושבים שטונה לא הולכת בצורה מוצלחת עם תיבול פיקנטי. למעשה, כל מי שניסה אי פעם להכין קציצות טונה בגרסה הפיקנטית לא יצליח להבין איך לא חשבו על זה קודם. דווקא בגלל שהדג הזה יחסית מעודן בטעמו, הוא יכול להשתלב נהדר עם תבלינים פיקנטיים שעושים מעניין בפה. רק לדוגמא, אפשר לבשל רוטב עגבניות סמיך ופיקנטי, עם קצת פלפל חריף לפי הטעם. לא רק שהקציצות משתדרגות בצורה מופלאה, פשוט תענוג לאחר מכן גם לטבול ברוטב חתיכת חלה או לחם טרי.

עם בצל זה מצוין

אם אתם אוהבים בבית להכניס בצל טוב לכל מיני מאכלים, תדעו שגם במקרה הזה, לא כדאי לוותר על זה. סלט טונה מתכון פגזי כולל בצל קצוץ דק, לצד כל הירקות שאוהבים. אבל גם כשמכינים קציצות, נסו בפעם הבאה להוסיף להן מנה נדיבה של בצל קצוץ היטב. האמת היא, שהכי טוב זה להוסיף את הבצל לאחר טיגון זריז. קחו את הבצל וקצצו אותו. חממו מעט שמן במחבת וכאשר השמן חם, הקפיצו את הבצל. ברגע שהוא מקבל את הצבע השקוף או הזהוב והיפה, מסירים מהאש. את הבצל החמים מוסיפים לבלילה ותאמינו לנו, זה באמת שדרוג נפלא.

קציצות לאניני הטעם

אם אתם אוהבים להעריך אוכל טוב, אפילו מצוין, לא תתנגדו להכין גרסה דלוקס, לאניני הטעם. את הקציצות הללו בעצם מכינים בצורה רגילה, כמו כל מתכון מוצלח של קציצות טונה. אבל הטריק הוא להשתמש בנתחים של דג, מהסוג היותר מובחר. אם אתם לא כל כך בטוחים איך עושים את זה, יש לנו שתי מילים בשבילכם – פילה טונה. לא סתם פילה נחשב לחלק הכי טוב. הוא יותר מעודן, יותר טהור בטעמו והוא מתאים מאוד לאנשים שאוהבים להשקיע בעצמם, בילדים שלהם או באורחים שבאים להתארח. בכלל, תמיד כדאי להעדיף מותג שידוע באיכותו הגבוהה. כך, התוצאה תמיד תהיה לא רק בינונית אלא באיכות משופרת, עם טעם נהדר.

נסו בפעם הבאה לוותר על הטיגון

קציצות בדרך כלל נהוג לטגן. נכון? אז זהו שזה לא חייב להיות כך. לא כל חומר גלם שמתאים לטיגון טוב באותה המידה לאפיה, אבל כאשר מדובר על קציצות מטונה, זה מוצלח כך או כך. אם אתם יודעים להכין קציצות, לא תתקשו להכין את הגרסה האפויה. כל שיטת ההכנה בדיוק זהה רק שבמקום לטגן בשמן, מכניסים לתנור ואופים בכל צד כ-10 דקות או רבע שעה. אם אתם מחפשים רעיון לארוחה טובה, גם טעימה וגם עם פחות קלוריות והמון בריאות, אתם חייבים לנסות ולגלות בעצמכם. יש סיכוי טוב שלאחר מכן, יותר לא תכינו קציצות מטוגנות.

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x