טונה ופטריות: השילוב המושלם

נמאס לכם לאכול את אותו הדבר בכל יום? התעייפתם מלהזמין את אותה הזמנה במסעדה? אולי כדאי לכם לנסות את השילוב שבין טונה לפטריות שהוא גם מזין, גם בריא וגם מרענן. הנה המאכלים שיהפכו את החורף שלכם לטעים יותר ויגרמו לכם להסתכל על פטריות וטונה מזווית קולינרית שונה לחלוטין.

החורף מגיע ואיתו הרצון לאכול אוכל מנחם – המרקים החמים מתחת לשמיכה כשבחוץ הגשם שוטף את העולם, פשטידות חמות שגורמות לנו להרגיש בבית, פסטה איכותית ומנחמת – כשזה מגיע לחורף אין ספק בכלל כי הוא העונה למאכלים חמים, טעימים ומנחמים. אין בית שאין בו טונה בקופסה, אז הנה לפניכם הדרכים הכי יצירתיות וטעימות להשתמש בה. מהם המאכלים שיהפכו את החורף שלכם למשביע יותר מקודמו, ואיך השילוב בין טונה לפטריות עובד, ולמה זה כל כך טעים?

פסטה עם טונה ופטריות

אי אפשר לטעות עם פסטה, ובטח לא כשהיא עם פטריות וטונה, שזה שילוב מזין, מפתיע ומרענן. הכנת פסטה כזו היא קלה מאוד עם מצרכים שיש בכל בית, מה שמבטיח שכל יושבי הבית ייהנו ממעדן של ממש.

מרכיבי המנה:

חבילת פסטה 500 גרם מכל סוג שתבחרו, קופסת טונה בשמן 260 גרם (מסוננת ומפוררת), 200 גרם עגבניות מרוסקות מאיכות טובה, ראש שום שלם וקצוץ, 10 פטריות שמפניון חתוכות לרבעים, בזיליקום קצוץ גס, בצל גדול חתוך לקוביות, כפית אורגנו יבש, גבינת פרמזן (אם אתם אוהבים), 5 כפות שמן זית.

מבשלים את הפסטה לפי ההוראות על השקית ומסננים אותה, מחממים את השמן ומטגנים את הבצל עד לשקיפות. לאחר מכן יש להוסיף את הפטריות ולטגן עוד 5 דקות. מוסיפים את השום, העגבניות ומבשלים עוד 10 דקות תוך כדי ערבוב. מוסיפים את שאר המרכיבים, יוצקים מעל הפסטה עם הטונה שלכם ומערבבים שוב. להוסיף את גבינת הפרמזן ושיהיה בתיאבון!

פשטידת טונה ופטריות

מעדן של ממש עבור חובבי הקישים והפשטידות הקטנות, שיכול להיות פינוק אמיתי עבור חובבי הפטריות, שמשתדרג פלאים עם הטונה שמוסיפה טוויסט מיוחד למאכל.

מרכיבי המנה:

2 בצלים קצוצים, 10 פטריות שמפיניון חתוכות לפרוסות, 1-2 שיני שום קצוצות, מעט בזיליקום, מלח ופלפל שחור, 2 קופסאות טונה בשמן, 150 גרם גבינה בולגרית או בייבי מוצרלה, תבלינים לפי הצורך, 2 ביצים וכף קמח. לטגן את הבצל עד שקיפות, להוסיף את הפטריות ולהקפיץ 3 דקות. מוסיפים את שיני השום, הפטריות, הבזיליקום והתבלינים. מניחים את המלית אל תוך התבנית, ומכניסים לתנור עד הזהבת הבצק, בין 35-40 דקות. מוציאים מהתנור להתקררות של מספר דקות, מגישים ושיהיה בתיאבון!

קדירת טונה ופטריות

קדירה מסורתית של בשר ותפוחי אדמה, רק עם טוויסט מעניין וטעמים עשירים ונפלאים.

מרכיבי המנה:

קופסת טונה במים, חבילת פטריות חתוכות לרבעים, בצל קצוץ, כפית שמן, 3 עגבניות קצוצות, 3 שיני שום קצוצות, מלח, פלפל ושאר תבלינים לפי הטעם.

יש לטגן את הבצל עד השחמה במחבת, להוסיף את הפטריות ולתת להן להתבשל בתוך עצמן כ-5 דקות. להוסיף את שאר הרכיבים כולל הטונה ולערבב, לבשל רבע שעה במחבת מכוסה. בנוסף אפשר לקרר את התבשיל ולהשתמש בו לכריכים לאורך היום.

השילוב בין טונה ופטריות הוא שילוב נהדר ומעניין שיספק לכם ולשאר הסועדים הנאה קולינרית ובריאה מובטחת, ואנו מקווים שתיהנו מהמתכונים האלו ותשתמשו בהם בסעודתכם הבאה. שיהיה בתיאבון!

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x