חמישה מתכונים עם טונה שילדים אוהבים

מתכונים עם טונה שילדים אוהבים הם כמובן הסוד במטבח של כל אמא. הרי כולנו יודעים כי אכילה של דגים וחלבון הוא מה שעוזר לילדים שלנו להתפתח, מכניס להם אומגה שלוש לתוך האוכל ומסייע בכל מה שנוגע להתפתחות התקינה של הילדים שלנו. אם אתם פחות אוהבים את המטבח ולא בטוחים מה הדברים שיעזרו לכם למצוא חן בעיני הילדים, הכנו עבורכם רשימה קצרה ונהדרת של מה שאתם יכולים לעשות עם טונה מקופסת שימורים פשוטה.

סלט עם טונה מעושנת

לעשן טונה זה כל אחד יודע, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להבעיר אש בתוך קופסת השימורים לתת לה לעטוף לכמה דקות את הטונה כולה ויש לכם טונה עם טעם נהדר כמו של דג צלוי. אתם יכולים עכשיו להוסיף את המרכיב הזה לכל מנה. החל מסלט קטן שאולי הילדים יאהבו לקחת לבית הספר ביחד עם מלפפון ועגבניה או בסנדוויץ מושלם בתוך לחם טוב.

עם טונה אפשר לעשות קציצות דגים

להכין קציצות מטונה זה קלי קלות. כל מה שאתם צריכים אלו ביצים, אולי קצת בצל מטוגן, פירורי לחם ולאלו שאוהבים מיונז אז גם מיונז. מערבבים את החומרים כולם ביחד ומטגנים בתוך שמן עמוק, אנחנו בטוחים שכולם יטרפו את הארוחה הזו בקרוב.

טונה על פיצה שמכינים בבית

כשאנחנו אומרים פיצה אנחנו מתכוונים לפיצה שאתם עושים ממתכון הכולל בצק לפיצה, הכנה של רוטב עגבניות נפלא וכן הלאה. אבל האמת היא כי אתם ממש לא צריכים את כל הפרוצדורה הזאת. אתם יכולים פשוט לפזר קצת טונה מעל טוסט נפלא. העסיסיות של הדג פשוט משתלבת ביחד עם הטעמים נפלא.

סלט טונה

טונה עם מיונז על בייגל טרי או לחם נפלא מהמאפיה, מה צריך לבקש יותר מזה בעצם? כמובן שתמיד אפשר להוסיף לסלט תפוחי אדמה אם אוהבים, אולי אפילו טיפה רסק עגבניות, זיתים, בצל ירוק או לבן ומלח כמובן לטועמים. כל צורה של הסלט הזה מושלמת והתוצאה היא מה שכל אחד רק חולם עליו.

טונה בתוך עלי סיגר

אם אתם מאלו שאוהבים לבשל, כל מה שאתם צריכים זה זיתים, בצל מטוגן, כמה תבלינים ועלי סיגר. מחממים שמן עמוק, מכניסים את חומרי המילוי לתוך הסיגר ומטגנים אותו. התוצאה היא סיגר עסיסי, שומני ונהדר שפשוט כל אחד אוהב עם קצת רסק עגבניות מגורד ליד.

אל תפחדו מדובר על מוצר נהדר

לטונה יש אולי ריח חזק ויש בזה מה שעלול להרתיע ילדים. אבל האמת היא שעם קצת בצל מטוגן, מלח וכמובן אחרי שמוציאים מהטונה את המיץ, הטעם של המאכל הופך מאוזן ולמה שהרבה יכולים להתחבר אליו. ההמלצה שלנו היא לא להפסיק לנסות, כל פעם לשנות את הווריאציה של המנה עד שתגיעו לתוצאה שתספק את כולם.

 

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x