מקומות מומלצים בעולם לחובבי מאכלים מבוססי טונה

מישראל ממריאות הרבה מאוד טיסות לחו"ל, ביחס לגודלה של מדינתנו וביחס לגודל האוכלוסייה. כמעט כולנו אוהבים לנפוש או לטייל בעולם ומסיבות טובות. לכל אחד יש את הסיבה המובילה לכך שהוא רוצה לעלות על טיסה, ולא תמיד אפילו משנה לאן. יצאנו לבדוק מדוע אנו כל כך אוהבים את הטיסות הללו ואיך אנחנו בוחרים את היעד הרצוי. מצאנו לצד סיבות די מובנות וברורות גם סיבות מאוד מאוד מפתיעות.

הסיבה המפתיעה ביותר – יצאתם טונה?

לפני שנספר על כמה סיבות נפוצות מאוד לכך שאנשים מחפשים טיסות לחו"ל (טיסות לסיישל לדוגמא), נספר על הסיבה המפתיעה ביותר שמצאנו. כבר שמענו על אנשים חובבי החיים הטובים והאוכל הטוב, שבוחרים את היעד הבא שאליו הם רוצים להמריא בגלל אופי מיוחד של בישול מקומי. למשל, אנו לא ממש נגרום לזעזוע רגשי בקרב הקוראים אם נגלה כי טיסות ליפן, למשל, כוללות גם אנשים שמרגישים חיבור מיוחד לאוכל היפני. הם רוצים להגיע ליפן כדי לטעום את הדבר האמיתי. אבל הסיבה הכי מפתיעה שמישהו סיפר לנו, מוטיבציה לחפש טיסה לחו"ל היא הרצון לטעום דווקא מנות מיוחדות המבוססות על טונה. כן, מסתבר כי אהבה כלפי טונה, גם זה סיבה טובה לחפש יעדים מתאימים ולבקר במקומות שלא כולם שואפים לבקר בהם.

ללכת כי כולם הולכים

בין הסיבות הנפוצות לבחירת יעדים בחוץ לארץ ניתן למצוא את מה שניתן לכנות בשם חוכמת ההמונים. במילים אחרות, רבים טסים לחוץ לארץ פשוט מכיוון שהם יודעים שמדובר ביעדים שאליהם רבים וטובים ממריאים. אירופה הקלאסית, למשל, היא דוגמא טובה מאוד לכך. גם תאילנד, שפעם נחשבה ליעד אקזוטי למביני דבר, הפכה ליעד לכל המשפחה, שרבים מגיעים אליו פשוט מפני שהוא הפך ליעד חובה מקובל. ואגב, אם אתם סקרנים לגבי מאכלים שעשויים מטונה נספר כי לא לתאילנד כדאי לכם להגיע אלא דווקא ליפן. היפנים מתים על טונה, למשל בסושי, והם מכינים מהדג הזה מעדנים שגם אם תתאמצו לא תמצאו כאלה במסעדה ישראלית.

יעדים אקזוטיים – לאלה שרוצים להגיע ראשונים

אם מרבית התיירים הישראלים אוהבים להגיע ליעדים מאוד מוכרים, בלי להסתכן בהפתעות או באכזבות, יש גם כאלה שמחפשים יעדים בחו"ל באופן הפוך לחלוטין. יש כאלה שמה שהם רוצים זה להגיע דווקא ליעדים אקזוטיים, יעדים שאליהם כמעט לא מגיעים תיירים ועל אחת כמה וכמה תיירים ישראלים. הריגוש של להגיע ראשונים דומה לריגוש שחשו בעבר מגלי הארצות, שהגיעו לעולם בלתי ידוע. אז למרות שמדובר בלבל אחר, זה קרוב ככל שניתן. דוגמאות ליעדים אקזוטיים יש ויש – למשל איי הבהמה. גם ניו זילנד יחסית איננה מלאה תיירים (על כל פנים, לא מישראל) וכך גם לפלנד וקנדה (שמעתם לאחרונה על מישהו שחזר מקולומביה הבריטית?).

נופש מבוסס מחיר

הישראלי הממוצע אוהב לבלות אבל אפילו יותר מכך – הוא אוהב מבצעים והנחות. אז אם מקומות שבהם אפשר להתענג על מאכלים מיוחדים שמכינים מטונה זה סיבה לא ממש נפוצה לבחירת טיסות לחו"ל הרי שמחיר, מבצעים והנחות זה כבר סיבה מקובלת (ויותר נכון – סיבות) לבחירה ביעדים מועדפים. יותר ויותר אנשים מתכננים חופשה בחו"ל בדרך הבאה. קודם כל, הם בוחרים את המועד והתקופה הרצויה. לאחר מכן, הם מחפשים באינטרנט יעדים מוזלים המוצעים באותו פרק זמן. רק בסופו של דבר הם מזמינים טיסה לחו"ל ומטפלים גם בכל יתר ההיבטים החשובים כדוגמת הזמנה של מלון, חיפוש אחר אטרקציות מקומיות, השכרה של רכב וכיוצא בזה.

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x