איך להכין סלט טונה מעולה?

טונה זה חומר גלם מגוון עד מאוד. אחד המאכלים שיכולים להתאים להמון המון הזדמנויות שונות זהו סלט טונה. אין כמעט בית שבו לא מכירים לפחות גרסה אחת של הסלט מהסוג הזה. העניין הוא שהרבה מאוד פעמים, מדובר על סלט, איך נאמר, שכבר החל לשעמם. משהו שכבר רוצים לנסות ולגוון. כדאי לדעת שדי בקלות אפשר לשדרג את הרעיון הזה ולהפוך אותו למשהו אחר. משהו כל כך אחר, שאפשר לתאר אותו רק בתור סלט טונה מעולה. הטיפים הבאים יוכלו לעזור לכם להכין אותו וליהנות מארוחה טובה.

סלט טונה בסגנון איטלקי אותנטי

המון אנשים שאנחנו מכירים חושבים על סלט טונה בתור משהו טעים, בריא אבל בסך הכל לא מאוד מורכב. לוקחים כמה ירקות, חותכים דק דק. פותחים קופסא של טונה ושופכים מלמעלה. מוסיפים קצת, מלח, קצת פלפל, אולי משפרים עם קצת שמן זית. זה טוב, אבל לא כולם יגידו שזה מעולה. כדי להשיג את הטאץ' המעולה אפשר להוסיף תוספות קטנות כמו קרוטונים אפויים. אפשר להוסיף גם פטריות מוקפצות, שמקפיצות את הטעם. אבל אפשר גם לנסות משהו אחר באופן משמעותי. אפשר להלביש את המנה הזאת בסגנון איטלקי אותנטי. את הסלט הזה מכינים בצורה קצת אחרת, עם הרבה יותר בצל ועם מרכיבים נוספים, שישתלבו היטב עם פסטה איטלקית משובחת. התיבול האיטלקי ובצד כוס יין מהסוג הטוב מתאימים לארוחה רומנטית. כמובן שאפשר להכין פסטה עם הסלט הזה בגרסה שתתאים יותר להגשה לילדים.

סלט חם, עדשים וטונה

סוג נוסף ושונה לגמרי של סלט טונה עשיר, מיוחד ומעולה מגלה שילוב מנצח, בין טונה לבין עדשים. את הסלט הזה מכינים ומגישים חם. זה לא סלט קר אלא מנה עשירה יותר, שממלאת את הבטן, מנחמת כשיש מצב רוח ומפנקת את כל מי שטועם. לצורך הכנת המתכון זה צריך לבשל עדשים שחורות, לקצוץ קישואים, פלפלם, עגבניות. אפשר להוסיף עשבי תיבול שאוהבים, מעט מיץ לימון, שמן זית או אפילו פלפלים חריפים, לפי הטעם.

איך להכין סלט ממש מקפיץ

כפי שאתם יכולים להיווכח בקלות, אפשר לענות בהמון המון דרכים על השאלה איך מכינים סלט טונה. ואם מגיע הרגע שבו מה שהכי מתחשק להכין זה מנה ממש מקפיצה, ממש מלהיבה, קבלו כמה טיפים לשם כך. למשל, אפשר להכין את הסלט הזה עם פלפלים חרפרפים ועם רוטב סמיך, שכיף לנגב עם לחם שחור. ואפשר להכין גרסה עם הירקות הקלויים, שמקפיצים במחבת עם קצת שמן זית משובח. ואם אתם בעניין אל אבוקדו, דעו שאפשר להכין מנה נהדרת, של סלט עם אבוקדו ועם טונה ביחד. זהו שילוב מאוד מוצלח, מאוד מתאים. ואפשר להוסיף גם גבינה צובה איכותית, חתוכה לקוביות או גבינה בולגרית, למי שמעדיף.

הסלטיפ לשמירה על המשקל

אתם אוהבים סלטים? אתם אוהבים טיפים? חשוב לכם לשמור על הגזרה ולשמור על המשקל? אם עניתם בחיוב, הסלטיפ הזה מוגש באהבה במיוחד בשבילכם. כשאתם מסתכלים על הקופסה של מותג הטונה האהוב, אתם יכולים לראות כל מה שחשוב לדעת על טונה קלוריות. אבל זה לא כל כך הקלוריות של הדג שמשפיעות על הגזרה. במידה רבה, מאוד משפיע המרכיב הנוסף שבתוכו אורזים את הדג הבריא. אם אתם רגילים להכין סלטים על בסיס טונה בשמן, נסו הפעם משהו אחר. קחו את הגרסה של טונה במים. רק זכרו לסנן לפני ההכנה ובכל גרסה שלא תבחרו, תיהנו מסלט נהדר, טרי ובריא.

 

 

 

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x