Untitled-1

איך לעודד את הילד לאכול דגים?

באדיבות טונה סטארקיסט

הקונוטציה הראשונה שעולה בראש אצל ילדים כאשר מזכירים להם דגים היא סלידה. דגים מהווים חלק חשוב בהמלצות לתזונה נכונה ובריאה עבור ילדים כיוון שהם מכילים ויטמינים ומינרלים החיוניים להתפתחותם. רותי אבירי, דיאטנית קלינית ויועצת קולינארית לחברת טונה סטארקיסט מציגה טיפים לעידוד ילדים לצריכת דגים.

הסיבה העיקרית הדגים עשירים בחלבון איכותי המכיל את כל חומצות האמינו החיוניות, מהווים מקור טוב לויטמינים רבים כגון ויטמינים מקבוצה B, והם עשירים במינרלים כגון אשלגן, מגנזיום, סלניום, אבץ, וברזל.  בנוסף, דגים עשירים ברכיב חיוני ביותר- חומצות השומן מסוג אומגה 3  אשר תועלתן הבריאותית נקשרת להפחתת סיכון למחלות רבות כגון: מחלות לב וכלי דם , מס' סוגי סרטן. באופן מיוחד אצל ילדים, אומגה 3 נקשרה לשיפור מצב הרוח, שיפור יכולות למידה ותתכן אף השפעה בילדים עם בעיות קשב וריכוז

כתבות נוספות

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x