כל מה שטוב בטונה

סטארקיסט למתאמנים

starkist_life_page_sport_5.9-z

סטארקיסט טונה לספורטאים

מתאמן? אל תשכח את הטונה

כדי לדאוג לבניה מקסימלית של שרירים, לא מספיק רק להתאמן. חשוב גם לאכול נכון.

אחד מרכיבי התזונה הכרחיים לבניית השרירים הוא כמובן החלבונים.

אך לא רק. חשוב לקבל מהמזון גם מספיק וויטמינים, מינרלים, אנטיאוקסידנטים וחומצות שומן אומגה 3.

המזונות הנפוצים כנחשבים לעשירים בחלבונים איכותיים בקרב מתאמנים הם בשר, ומוצרי חלב וסויה. רבים, מסתבר, שוכחים את הדגים, ומבין הדגים ממעיטים בערכה של הטונה כמקור לחלבון איכותי.

הטונה היא מקור לחלבונים מן החי, הנחשבים למקור טוב לאספקת חומצות אמינו חיוניות שספיגתן בגופנו טובה יותר מאשר אלו שמקורן מהצומח. היא גם קלה לעיכול ומספקת עושר רב של רכיבי תזונה חיוניים אחרים:

הטונה היא מקור מצוין לוויטמינים ומינרלים רבים כגון: ויטמין B6,  B12, ברזל, אבץ, מגנזיום, זרחן וסלניום עבור כל הגילאים. היא דלה בשומן (פחות מ-1%), מכילה רק 50 מ"ג כולסטרול ב-100 גר' וכמות משמעותית של חומצות השומן אומגה 3.

 

מדוע טונה מומלצת לספורטאים?

  • מכילה חלבון מלא.
  • דלה בשומן – פחות מ-1% שומן בטונה במים.
  • קלה לעיכול.
  • מכילה וויטמינים ומינרלים כגון:
  • ברזל וויטמין B12 – הקשורים לבניית ההמוגלובין המעביר חמצן לשרירים ואשר ספורטאים רבים סובלים ממחסור בהם.
  • מגנזיום – החיוני להתאוששות השרירים לאחר מאמץ.
  • אנטיאוקסידנטים כגון סלניום – החשובים לאיזון רמות הרדיקליים החופשים אשר יצורם מוגבר בזמן פעילות גופנית. הרדיקלים החופשיים מאטים התאוששות ממאמצים עצימים ועלולים לגרום נזק בטווח הארוך לרקמות ואברים.

האנטיאוקסידנטים גם חשובים לתפקוד תקין של מערכת החיסון שעלולה להיפגע

בקרב ספורטאים.

  • אומגה 3 – חומצת השומן אשר ידועה כמשפרת בין השאר את בריאות כלי הדם, שיפור בריאות מערכת החיסון ושיפור מצב הרוח – 3 פרמטרים החשובים במיוחד לספורטאים!
  • הטונה של "סטארקיסט" הינה ללא חומרים משמרים.

 

לא אוהב דגים? אכול טונה!

טונה היא דג שלא נראה או מריח כמו דג, והיא מוכנה וזמינה לאכילה ללא הכנה מוקדמת, ולכן מתאימה גם למי שחושב שדגים זה לא בשבילו.

בזכות הטונה יכול כל אחד לעמוד בהמלצות התזונה הנכונה והבריאה ולאכול דגים לפחות פעמיים בשבוע, על אחת כמה וכמה אם אתה ספורטאי!

 

ולמה טונה סטארקיסט 99 קלוריות?

סדרת טונה סטארקיסט 99 קלוריות היא פתרון אידיאלי במיוחד עבור ספורטאים. היא נוחה במיוחד לנשיאה ולאכילה בזכות המכסה והמזלג המצורפים אליה, כך שניתן ליהנות ממנה בחלון ההזדמנויות שלאחר האימון, בנוחות ובקלות. סדרת טונה סטארקיסט 99 קלוריות מאפשרת לאכול לא רק מנה קלורית מדודה וקבועה, אלא גם מנה חלבונית  קבועה – עובדה החשובה במיוחד עבור ספורטאים.

 

כתבות נוספות

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x