כל מה שטוב בטונה

סטארקיסט למשפחה

starkist_kidspage_family_11.8-z

טיפים לבישול עם ילדים

באדיבות טונה סטארקיסט

הילדים בחופש, ביליתם בהצגה, אכלתם בחוץ וטעמתם מבחר סופגניות. החופשה, מלבד היותה מלאה בפיתויי אוכל שבהחלט אינם מזינים, החופשה היא גם זמן מצוין לבלות עם הילדים. החורפיות של מזג האוויר והזמן הפנוי הם הזדמנות מצוינת לבשל יחד. מלבד הערך של עבודת הצוות בבישול יחדיו, הילדים נחשפים לדרך הכנת האוכל ומפתחים את היכולות האישיות שלהם. טונה סטארקיסט מציגה טיפים לבישול עם ילדים ומציעה מתכון לקנלוני שכל המשפחה תאהב.

הקפידו על כללי בטיחות

כדי שלילדים תינתן יותר עצמאות במטבח ואתם תוכלו להיות רגועים, השתמשו בכלים ידידותיים לילדים ולא בכלים מסוכנים כמו סכין חדה. כאשר נעשה שימוש באש, שימו לב שעליכם תמיד להיות לידה ולהשגיח. הסיברו לילדיכם את חשיבות כללי הבטיחות וליווי אדם בוגר בעת העבודה במטבח.

תנו להם לקחת חלק

למדו את הילדים לקלף בזהירות את הירקות בעזרת קולפן מתאים, לערבב רכיבים, או ליצור קציצות. פעולה זו בונה את הדימוי העצמי, גורמת לילדים תחושת גאווה והישג, ואתם תתפלאו איך הם טורפים את מה שהכינו בלי שתצטרכו לנדנד.

הגביהו אותם

דאגו להגבהה מיוחדת על ידי כסא או דרגש כדי שלילדים יהיה יותר קל להצטרף לבישול.

שלבו מזונות בריאים

ככול שתחשפו את ילדיכם בעבודה לחומרי גלם חדשים כמו ירקות, דגים, תבלינים וכדומה, הם יהנו מתהליך הבישול יותר וכן יעזו לטעום את המאכלים שסירבו לאכול קודם לכן. בדרך כלל שילדים מבשלים הם טועמים תוך כדי התהליך. לצורך העניין, הקונוטציה הראשונה שעולה בראשם של ילדים כאשר מדובר על דגים, היא סלידה. כאשר נשלב בהכנה הארוחה ובארוחה טונה, אשר אינה נראת כמו דג או מריחה כמוה, נאפשר לילדים להחשף לאכילת דגים ולערכים התזונתיים שלהם.

שמרו על הגיינה

הקפידו על כללי ניקיון והיגיינה בעבודה במטבח.

תנו לילד לבטא את עצמו

אפשרו לילד חופש יצירתי, תנו לו להפעיל את הדימיון בצורת ההגשה או בתוספת מרכיב שאינו נמצא במתכון. הילד יקבל החלטות וירגיש תחושת שייכות.

העיקר הכוונה

אל תשכחו לכל אורך הדרך להחמיא לילד גם אם המתכון לא יצא בדיוק כמו שרציתם. בסופו של דבר, העיקר שהילדים נהנו ואכלו את המנה שהכינו. חשוב לחזק את הביטחון העצמי של הילד גם כאשר הוא מתכוון ולא מצליח.

כתבות נוספות

אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x