סלט טונה במתכון משגע

אם אתם מרגישים שאתם עובדים קשה, אתם לא טועים. לאחרונה פורסם כי מספר שעות העבודה הממוצע בישראל גבוה מאוד ביחס למדינות המתקדמות. ואחת ההשלכות של המצב הזה היא כי אנשים מוותרים על עקרונות תזונה נכונה. הרבה יותר פשוט, לכאורה, לנשנש חטיף או לקפוץ למסעדה. אבל לאורך זמן, אין תחליף לאוכל בריא. רוצים משהו טוב, בריא, טעים, מזין ולא פחות חשוב, גם קל להכנה? סלט טונה נסו את זה ולא תצטערו.

סלט טונה מקפיץ שקל להכין

אם אתם לא יכולים בלי קציצות, לא נמשיך בלי לספר לכם שאפשר להכין יופי של קציצות טונה מהירות הכנה ודלות שומן. זה פשוט – מכינים בתנור, ללא טיגון בשמן. אבל מכיוון שאנו כאן בעניין של סלט טונה, את הקציצות נשאיר לפעם אחרת. ואפשר להכין סלט נהדר, מקפיץ ממש וקל להכנה.

כל מה שצריך זה שיהיו בבית קצת ירקות טריים. אפילו שניים או שלושה סוגים יספיקו. תוכלו למשל לשלב בין עגבניות טריות קצוצות, מלפפונים ירוקים קצוצים, ומעט פלפלים חריפים. חלופה אחרת תתבסס על כרוב קצוץ דק, קצת בצל ירוק או עירית, ובנוסף גם צנונית מרוסקת. ואם ממש אין זמן להכין יותר מדי, פשוט קוצצים מלפפונים חמוצים ועגבנייה וזה הכל. עכשיו פותחים קופסת טונה משובחת, ומפזרים מעל. קצת שמן זית, קצת מלח, אפשר לגוון עם אורגנו או זעתר. אם אתם יודעים אפילו מעט על טונה ערך תזונתי, הבנתם את הקטע. סלט ירקות טרי, מהיר הכנה וטעים. בשילוב חלבון עשיר, דל שומן וטעם מפנק. מקפיץ, נכון?

אגב, אם אין כל כך זמן, קבלו אופציה אחרת. לוקחים מטבוחה ביתית מוכנה או קנויה. מערבבים עם נתחי טונה שמועכים היטב. אפשר להוסיף בצל ירוק טרי או בצל מטוגן. את כל זה אפשר לשים בין שתי פרוסות של לחם טרי, רגיל, מלא או קל לפי טעמכם. עלה של חסה טרי משלים את התמונה והרי לכם. סוג של ארוחה מלאה, מהירת הכנה, קלה לביצוע, טעימה וטרייה. זה מה שנקרא תזונה נכונה, גם בעבודה. נסו ותיהנו. אל תלכו עדיין, יש לנו הצעה נוספת, ששווה להקדיש לה עוד רגע אחד.

תוספת משודרגת למתכון נפלא

אם אתם פחות מתחברים למה שהצגנו אבל הרעיון של סלט טונה כן נשמע לכם להיט לעניין, קבלו תוספת משודרגת. עם ירקות או בלי ירקות, גם זה הולך להיות קל. אז זה מה שעושים: סך הכל זורקים כמה ביצים לסיר ומבשלים. עניין של עשר דקות ברתיחה ולא יותר. אחר כך, קולפים את הביצים ומועכים. אפשר לרסק עם פומפייה או אפילו לרסק בעזרת מזלג. את הביצים המעוכות מערבבים עם מיונז. אם רוצים משהו יותר דיאטטי, אפשר במקום זאת לשים קצת מיונז קל. למי שאוהב, יהיה זה רעיון מצוין להוסיף טיפה אבוקדו.

בשלב זה, מועכים גם את הטונה, היטב היטב. ללא ספק, אפשר להכין סלט טונה גם בעזרת קופסא על בסיס מים ולא שמן. זהו תענוג אמיתי ולהיט בריאותי, לנשנש סלט ביצים וטונה. בצד, לחמנייה קלה ומלאה. או אולי פיתה מלאה או אפילו פריכית, למי שמעדיף פחות קלוריות או פחות גלוטן.

את כל זה, מכינים צ'יק צ'ק, אפילו על הבוקר. אם יש בעבודה מטבחון, אפשר אפילו להביא את המצרכים בקופסא סגורה ולהכין בזמן ההפסקה. יש אנשים שחותכים את הירקות מראש, מבשלים את הביצים מראש, כך שבבוקר לפני שיוצאים, רק מערבבים.

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x