מי אמר שחייבים קייטרינג בשרי באירוע?

אירועים כמו חתונות, בר מצוות, בריתות ואפילו ימי הולדת הם סיבה למסיבה, באופן מילולי; ולא רק עבור בעלי השמחה אלא גם עבור המוזמנים: כמה כיף להתלבש יפה, להגיע לאולם אירועים מפואר ומקושט, לפגוש משפחה וחברים, ליהנות ממוסיקה טובה, להצטלם למזכרת – והכי חשוב: לאכול ארוחה טעימה, מגוונת ומעניינת. אכן אין ספק שהאוכל הוא אחד מן השיאים של אירועים כאלה, וכמה טוב לראות שיותר ויותר חברות קייטרינג בוחרות לשלב טונה במנות המוגשות לסועדים!

בין קייטרינג בשרי לטבעוני

בעבר היה שבכל אירוע מוגש קייטרינג בשרי עם קינוחי פרווה, ובעצם לא הייתה שום אפשרות אחרת. מי שרצה להימנע מאכילת בשר הסתפק בסלטים ומי שלא אוהב קינוחי פרווה פשוט ויתר על הקינוח. למעשה גם היום אולמות אירועים רבים מציעים ללקוחות פוטנציאליים המתעניינים בקיום אירוע קודם כל את התפריט ה"רגיל", הבשרי, ורק לאחר מכן סוגי תפריטים אחרים.

גם לנקודת הקיצון השניה יש חסרונות: קייטרינג טבעוני אמנם נחשב היום הרבה יותר פופולרי באירועים רבים, אבל עדיין איננו זוכה למספיק אהדה בקרב הציבור. זו הסיבה בעטיה ניתן לראות אורחים מסוימים מעקמים את אפם ליד בופה הירקות הקלויים ומתאכזבים כשהם טועמים גבינה טבעונית ומבינים שאין בינה לבין גבינה שום קשר.

התשובה: קייטרינג צמחוני

אם אתם מתכננים לחגוג אירוע גדול ולהזמין אליו שלל מוזמנים, סביר להניח שביניהם יהיו לפחות כמה חובבי בשר וכמה טבעונים. אם אינכם רוצים שאף אחד מהם יישאר רעב, תפריט צמחוני (שבו מסומנות אילו מנות כוללות מרכיבים מן החי כמו גבינות או ביצים) הוא הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות.

ואם כבר קייטרינג על טהרת הצומח, אזי טונה היא נקודת האיזון המושלמת לאירועים שניצבת בדיוק אידיאלי בין הבשרי לטבעוני. היא מנה נפלאה עבור צמחונים, היא לא נחשבת בשר ולכן ניתן להגיש באירוע קינוחים חלביים הנחשבים להרבה יותר טעימים מקינוחים פרווה. היא בריאה, טעימה ומזינה, אפשר לעשות איתה כל כך הרבה דברים מעניינים ולשדרג כמעט כל מנה אפשרית.

כך למשל תוכלו להעמיד דוכני מזון בהגשה בקבלת הפנים וביניהם להציע בין היתר סושי על בסיס דג הטונה; תוכלו להוסיף טונה לסלטים או לפסטות ואפילו תוכלו להציע נתח טונה נאה למנה עיקרית. אגב, תוכלו כמובן לשלב גם דגים נוספים בתפריט האירוע שלכם, אבל הם בדרך כלל יקרים יותר ולכן מייקרים את עלות כלל המנות. שימוש בטונה, לעומת זאת, עדיין מותיר את המנות בטווח מחירים סביר – והרי על כך מתבססים רבים מן האורחים בעת רישום סכום המתנה על הצ'ק…

לסיכום

אם בכוונתכם לקיים אירוע בקרוב, עליכם להתחשב בכלל המוזמנים בבואכם להחליט איזה קייטרינג כדאי להגיש להם. אל תמהרו לבחור בקייטרינג הבשרי הבנאלי אם יש בין המוזמנים כאלה שלא אוכלים בשר, ואל תכפו על כלל האורחים קייטרינג טבעוני. הדרך הטובה ביותר נמצאת במרכז, בדמות קייטרינג צמחוני שנשען על טונה.

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x