איך לשפר סלט טונה עם מיונז?

אם אתם אוהבים טונה, כמעט בטוח שטעמתם פעם סלט טונה עם מיונז. למעשה, כמעט בטוח שניסיתם פה וגם אפילו כמה גרסאות של הסלט זה, גם אם ההבדלים לא היו מי יודע מה גדולים. על מנת לשמח את חוש הטעם, בחרנו הפעם להציג לפניכם כמה רעיונות טובים, שיכולים לשפר את הסלט הזה. כמובן, בכל הגרסאות הללו שמור מקום של כבוד לטונה איכותית מאוד. כמובן שבכל הגרסאות הללו שמור מקום של כבוד גם למיונז משובח. אבל המרכיבים הנוספים יצרו שיפור מאוד משמעותי, כשרוצים לגוון.

סלט טונה עם מיונז ואבוקדו

למרות שהרבה אנשים מתייחסים לאבוקדו בתור ירק, למעשה זהו פרי. אבל זהו פרי מאוד בריא. השומן שבו נחשב לשומן בריא, הוא טוב מאוד למוח וטוב לעור, אבל אנו כאן בעניין של טעם. מאבוקדו אפשר להכין ממרחים כל כך טעימים, חלומיים ממש. מאוד טבעי ומתבקש לנסות את השילוב של סלט טונה עם מיונז, ביחד עם האבוקדו. שימו לב שבגלל שהאבוקדו הינו די שומני, אפשר להפחית את כמות המיונז שאתם שמים בדרך כלל (או שמשתמשים במיונז קל). בכל אופן, השיפור הנוסף הולך כך: מועכים את האבוקדו ואת נתחי הדג הטעימים. מערבבים היטב. מוסיפים מעט מיץ לימון. מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם. אפשר להוסיף גמבה קצוצה. אפשר להוסיף זיתים מגולענים חתוכים. אפשר להוסיף ירקות נוספים, כפי שאוהבים אבל לא חייבים. בכל מקרה, זה יוצא מאוד טעים.

הסלט לחובבי הביצים

אם סלט עם אבוקדו אכלתם לא מזמן ואתם מחפשים רעיון אחר, זה בשבילכם. לכו על סלט ביצים וטונה. הביצה הקשה משתלבת באופן נפלא עם המיונז ועם הדג. הסוד הוא למעוך את הביצים הקשות בצורה מאוד מושקעת. אפשר להשתמש לצורך כך בפומפייה טובה או במעבד מזון. שימו לב שהשילוב הזה מאוד בריא, מאוד מספק וגם מאוד משביע. זה יכול להתאים לא רק לארוחת ערב מפנקת אלא גם בתור ארוחת צהרים, כאשר לא רוצים בשר. מנה שנותנת כוח ומשאירה טעם טוב.

הפתעה בסגנון הסביח

כשהזכרנו סלט טונה עם ביצה קשה, נזכרנו במנת אוכל הרחוב הטעימה – סביח. ונזכרנו שפעם ניסנו להכין גרסה משופרת של סלט עם טונה, והחלטנו לא רק להוסיף ביצים אלא גם להוסיף את הפרוסות הטעימות, המטוגנות והשוות, של חציל נהדר. תהיו בטוחים שאם אצלנו המנה הזאת זכתה להצלחה רבתי, גם אצלכם היא תתקבל בכיף. לכל מי שאוהב חצילים מטוגנים, לכל מי שמתענג על סביח, זו המנה. אפשר למלא בפיתה או להגיש לצד תוספות מפתיעות, צ'יפס או אורז, אפונה ירוקה או אפילו קינואה. זה הולך נהדר עם כל דבר.

הבצל המטוגן שמוסיף המון

כדי לשפר ולשדרג סלט טונה עם מיונז לא חייבים בהכרח שיהיו בבית ביצים קשות. גם לא חייבים דווקא להעשיר את הסלט עם סביח או עם אבוקדו. אפשר בהחלט להשיג גרסה משודרגת מאוד אם משתמשים באחד מחומרי הגלם הכי בסיסיים בכל מטבח. יש לכם בבית בצל? שימו במחבת טובה שמן. זה יכול להיות שמן זית, אבל לא חובה. קחו בצל וקצצו אותו היטב, דק דק. כעת טגנו את הבצל עד להזהבה. השחימו אותו לרמה שהוא כמעט נראה ומרגיש כמו קרמל עשיר. אפשר כעת לערבב אותו היטב עם טונה שמעכתם מראש. או שאפשר להוסיף לפני כן גם שום שטוגן קלות. תאמינו לנו, השינוי בטעם זה משהו מיוחד שעושה נעים בכל הגוף.

 

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x