בריאות באכילת טונה

אין ספק כי כל אדם צריך לחיות את חייו לפי אמונתו ולפי ההרגשה שלו, אך אם יורשה לנו קצת להתערב אנו חייבים לציין כי כל אדם צריך לשאוף להיות כמה שיותר בריא וכמה שיותר חזק. וכאן עולה השאלה המעניינת איך אנו יכולים להיות בריאים וחזקים? אם כן יותר ויותר מחקרים מראים כי יש קשר ישיר בין האוכל שאנו מכניסים לפה שלנו ובין הבריאות שלנו.

אז מה בעצם כדאי לנו לאכול?

על כן עולה שאלה לא פחות חשובה מה כדאי לנו לאכול? ורבים וטובים מגלים כי דגים הם מאוד בריאים ומאוד כדאי לאכול אותם. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא די לאכול דגים אלא יש גם משמעות לשאלה איזה דגים אנו אוכלים. יותר ויותר אנשים מבינים כי טונה היא מאוד בריאה (כן גם כזאת מקופסת שימורים) וזאת על רקע העובדה כי יש בה הרבה חלבון ועל רקע העובדה כי הערך הדיאטטי שלה הוא נמוך באופן יחסי. וכאן אנו מגיעים לנקודה הבאה והיא מדוע מאכלי דגים כה מוצלחים בחברות קייטרינג.

מהו הטרנד החדש בעולם הקייטרינג?

לאחר שעם ישראל גילה את הטונה רבים וטובים בוחרים לשים אותו באירועים שהם עורכים. על רקע זה אנו חייבים לציין שכאשר אנו עורכים אירוע אנו צריכים להסתכל לא רק על הערך התזונתי של המאכל (במקרה זה טונה) אלא גם על השאלה האם הוא טעים או לא? וכאן אנו חייבים לומר כי כיום יותר ויותר שפים מאמצים את הטונה לאירועים שהם עורכים וזאת עקב העובדה כי הם מבינים כי קהל האורחים פשוט מאוהב במאכל זה. למעשה לא נגזים אם נאמר כי יש משמעות לשאלה איך מכנים את הטונה אך אם מכינים אותה כמו שצריך אזי אין בכלל מחלוקת כי היא דבר מצוין לאירוע שלכם.

מדוע זה משנה מאיזה יצרן אנו קונים את הטונה?

יש רבים אשר הינם חדשים בעולם האוכל אשר חושבים כי אין קשר בין הטעם ובין המקור של חומר הגלם בו הם עושים שימוש. זה נכון כאשר אנו מדברים על עגבניה, זה בטח נכון כאשר אנו מדברים על עוף ואתם יודעים מה? זה פי כמה נכון כאשר אנו מדברים על דגים ובמיוחד על טונה. לא רבים מודעים לכך אך כיום באוקיינוסים השונים ישנם רעלנים ולכן יש סיכוי לא קטן שדג במקרה זה טונה שדגים בים הוא למעשה דג מורעל. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אתם צריכים לוודא כי חברת הקייטרינג שאליה פניתם עושה שימוש נכון וחכם ובודקת טוב טוב מי הוא היצרן של הטונה. 

שתף
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x